Vraagje aan jullie als experts!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juf80, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo Dames,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik had vorige week dinsdag mijn NOD, tot nu toe ben ik niet ongesteld geworden. Nu heb ik gisteren getest en kreeg een negatieve uitslag.

Toch voel ik werkelijk van alles, ik heb overduidelijk blauwe aderen over mijn borsten lopen, de puntjes (vergeef me de uitdrukking maar weet niet hoe het heet) rond mijn tepels zijn duidelijk opgezet, ik heb weinig eetlust (normaal ben ik een zoetekauw) en als ik iets gegeten of gedronken heb, heb ik het gevoel dat het bovenin mijn keel blijft hangen.
    Voor de rest doen mijn borsten zeer en heb ik vlagen van misselijkheid en buikpijn (geen ongi-pijn).

Ik moet de test geloven en aannemen dat ik niet zwanger ben maar mijn gevoel zegt mij echt iets anders, ook al ben ik nog niet eerder zwanger geweest.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Oh ja ben vergeten te zeggen dat ik zowel voor als na pilgebruik een zeer regelmatige cyclus heb.
    Graag lees ik jullie reacties.

Groetjes juf80

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wat jammer dat je negatief getest hebt!
    Hoe lang ben je al met de pil gestopt?
    De symptomen die jij beschrijft heb ik ook. Hopelijk maak je minder snel het hcg-hormoon aan en heb je binnenkort wel een positieve test!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheid! Hoelang ben je al gestopt met de pil?

4. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo meiden,

Ik ben vanaf begin september gestopt met de pil.

Groeten juf 80

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en was het negatief in de zin van helemaal spierwit? want ook als je een heel vaag sreepje ziet is het iets.... en dan is het zeker moeite waard om een week later nog eens te testen. (zou ik sowieso doen) en als die test niets uitwijst even langs de ha vragen om hcg bepaling...

6. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik heb bij beide zwangerschappen pas ruim een week na NOD positief getest, daarvoor steeds negatief, dus ik zou het over een paar dagen gewoon nog een keer proberen.

7. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo dames de kruidvat 2v5 bleef echt wit. Maar ik ga indien ik deze week nog niet ongesteld ben geworden zeker nog een keer testen.
    En tja ik voel me gelijk zo'n zeur om hiermee naar de huisarts te gaan. Hoe staan jullie hier tegenover?

Groeten van juf

8. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi Juf 80,

Ik zit met hetzelfde zit nu op dag 39 ook ruim een week overtijd.
    Moet wel zeggen dat mijn kwaaltjes minder worden. Alleen is mijn afscheiding de afgelopen 3-4 dagen anders geworden.
    Testen zeggen steeds negatief.

Weet je zeker wanneer je ei is geweest? Misschien is je ei pas heel erg laat geweest.
    Gister las ik ook dat je ook zomaar een keer een syclus over kan slaan, weet niet of dat waar is maar goed.

Succes ermee!!!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het is rot voor je dat je zo in onzekerheid zit maar ik denk dat de HA je weer wegstuurt om heel eerlijk te zijn. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen en anders kan je misschien een keer advies vragen aan de verloskundige op dit forum.
    Sterkte ermee!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.840
    19.180
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je kunt het over een week nog een keer proberen. Je hoort vaker dat meiden pas een week of meer na hun nod positief testen.

Ik heb het ook wel eens gehad er werd uiteindelijk (dag 42!) toch ongesteld. Ondanks symptonen als misselijkheid enzovoorts. Mijn lijf heeft me toen goed voor de gek gehouden!

11. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo Dames,

Aan mijn onzekerheid is eindelijk een eind gekomen de rode duiveltjes zijn heel voorzichtig om een hoekje komen kijken...

Bedankt voor jullie reacties!!!

Deel Deze Pagina