Hoi Meiden, Volgend weekend gaan we gezellig een weekend weg met nog 4 andere stellen. Heerlijk gezellig met volwassenen en kids... Nu komt het, wijntje drinken ....... oogappel en "geen" wijntje drinken komt eigenlijk niet in mijn woordenboek voor.... En nu, wat hebben we allemaal voor goede "leugentjes" om aan te geven. Ik heb het idee dat o.a. mijn beste vriendin me gelijk doorheeft dat wil ik namelijk nog niet!! Liefs Oogappel
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Misschien kun je zeggen dat je aan de antibiotica zit voor iets. Dan mag je namelijk ook niet drinken
Ha ha ja die antibiotica zat ik ook al aan te denken, maar ja voor mijn gevoel is dat zo'n overduidelijke! Maar goed als ik mijn vriendinnen van de week wel al beginnen met het leugentje dat ik naar de dokter moet hahaha oh wat erg! Hej Mime28 ik zie dat we gelijk zitten met onze zwangerschap!
dat zou ik zelf ook doen dan ja... een soort van inleiding... klachten hebben en daar mee naar de huisarts gaan... Heb ik vorige keer ook gedaan hoor, aangegeven dat ik niet zo fit was - een dag eerder al maar dat ging over drinken op één avondje.. en ik pak echt nooit een druppel wijn ofzo als ik paracetamol gebruik. Maar eigenlijk ook niet als ik zeurende hoofdpijn heb, maar nog nét geen paracetamol nodig heb... dan drink ik niets, zodat ik eventueel als het écht nodig is die paracetamol later op de avond alsnog kan pakken