Pril zwanger...binnenkort weekend weg met vrienden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oogappel, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi Meiden,

Volgend weekend gaan we gezellig een weekend weg met nog 4 andere stellen. Heerlijk gezellig met volwassenen en kids...

Nu komt het, wijntje drinken ....... oogappel en "geen" wijntje drinken komt eigenlijk niet in mijn woordenboek voor....

En nu, wat hebben we allemaal voor goede "leugentjes" om aan te geven. Ik heb het idee dat o.a. mijn beste vriendin me gelijk doorheeft dat wil ik namelijk nog niet!!

Liefs
    Oogappel

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Misschien kun je zeggen dat je aan de antibiotica zit voor iets. Dan mag je namelijk ook niet drinken

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je zou de goeie-ouwe antibiotiace-smoes kunnen proberen. (Dan mag je nl. geen alcohol.)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Blaasontsteking! ;)

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    blaasontsteking waarvoor antibiotica;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

6. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Ha ha ja die antibiotica zat ik ook al aan te denken, maar ja voor mijn gevoel is dat zo'n overduidelijke!

Maar goed als ik mijn vriendinnen van de week wel al beginnen met het leugentje dat ik naar de dokter moet hahaha :) oh wat erg!

Hej Mime28 ik zie dat we gelijk zitten met onze zwangerschap!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat zou ik zelf ook doen dan ja... een soort van inleiding... klachten hebben en daar mee naar de huisarts gaan...

Heb ik vorige keer ook gedaan hoor, aangegeven dat ik niet zo fit was - een dag eerder al ;) maar dat ging over drinken op één avondje.. en ik pak echt nooit een druppel wijn ofzo als ik paracetamol gebruik.
    Maar eigenlijk ook niet als ik zeurende hoofdpijn heb, maar nog nét geen paracetamol nodig heb... dan drink ik niets, zodat ik eventueel als het écht nodig is die paracetamol later op de avond alsnog kan pakken ;)

Deel Deze Pagina