voel me zwanger, maar test was negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama van 3, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik moest vorige week zaterdag al ongesteld worden, dit werd ik echter niet. Ik begon mij daarna moe en lusteloos te voelen en daarnaast krampjes in mijn onderbuik te krijgen. Die donderdag erop een test gedaan, deze was helaas negatief (had etos huismerk).

Nu ben ik echter nog steeds niet ongesteld, blijf moe en krampen en heb last van lichte stemmingswisselingen.

Wat denken jullie nog maar een keer testen (en welke test dan?) of is er wat anders aan de hand en moet ik naar de huisarts?

Of maak ik mijzelf nu gek, waardoor ik stress heb en er geen ongesteldheid komt?

Dit zou mijn 2de zwangerschap worden (de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat verstandig is? En of schijnzwanger voorkomt bij mensen

2. scoobydoo2005

31 dec 2006
    40
    0
    0
    hoi mama van timo

jeetje raar ja dat je nog niet ongie bent geworden
    maar misschien kan het ook wel aan het weer liggen
    dat je nog niet ongie bent geworden
    maar als je tocht nog zeker wil weten
    zal ik een clearblue digitale kopen
    die is beter en duidelijker als je zwanger bent
    kan je ook direct zien hoelang je zwanger bent
    nou succes we horen van je
    ik duim voor je

groetjes sandra

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je kan een late eisprong gehad hebben, wat kan verklaren dat je nog niet ongesteld met maar ook die (misschien valse) negatieve test.
    Binnekort nog maar een testje er tegen aan gooien.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hmhm ben eigenlijk altijd regelmatig ongesteld..

Dus lijkt mij niet op een late eisprong.

Ik denk dat ik volgende week gewoon weer ga testen (als ik zo lang kan wachten!!). Of kan het deze week alweer? Ik heb donderdagochtend dus een negatieve test gehad..

Maar lees hier ook dat bij sommige meiden pas bij 7 weken genoeg hormonen hebben voor een positieve test?

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

probeer eens te ultra test van sensitest???
    Die heeft weinig hcg nodig.....

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik denk dat ik morgen toch maar even een cb testje haal!

Vandaag voel ik mij erg misselijk, wil niks eten en heb huilbuien als ik iets zieligs zie:p

Maar ook een vreemde smaak in mijn mond (dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook) .. Herkent iemand dit?

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ja, herken het allemaal!
    Huilen om het leven, zelfs als ik iets zie wat niet zielig is: Ik zie een groepje mensen fietsen, zit ik te huilen...Allemaal van dat soort dingen...
    Eten en smaak: Ik lust nu al heel veel dingen niet meer die ik voorheen wel lustte...
    Over misselijk:Ook dat ben ik heel erg...sinds afgelopen donderdag...

Tipje: Bel anders je huisarts?? Als je het uitlegt kan je vragen om een bloedtest. Daarin kunnen ze je HcG meten. Dan meten ze die al vanaf 0.1 volgens mij... Je bent dan zwanger met een waarde van 10.
    Een zwangerschapstest slaat pas positief uit als je HcG boven de 50 zit...
    bij mij is dat ook gebeurd en dat brengt heel veel rust!
    En die rust is ook beter voor je kindje mocht je zwanger zijn!

Sterkte en succes!

liefs Ananas89

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    probleem alleen is dat ik totaal niet tegen prikken kan en bij mijn vorige zwangerschap zelfs ook flauw viel tijdens het prikken, dus heb ik liever niet.

Ik ga straks nog even een test halen, en vrijdag heb ik toch een afspraak bij de huisarts staan dus als de test negatief is kan ik dit altijd nog even vragen

Deel Deze Pagina