Bedankt! Nou, we hebben em net gedaan, en ik zag na 5 a 10 minuten een heeeeeeeeeel licht streepje. Maargoed je mag hem na 5 minuten al niet meer aflezen. Hij is iig niet spierwit zoals mijn meeste testen, en vriend zag hem ook gewoon zitten. (We waren even weggelopen!) Heb denk voor het laatst rond 23.00 wat gedronken. Dan zou mijn urine toch geconcentreerd genoeg moeten zijn geweest om een mooie dikke positieve test te maken? Ik heb geen bloed verloren oid afgelopen dagen, (omdat mijn menstruatie ook pas 15-08 moet beginnen) dus dat kan het ook niet zien.. wellicht toch de dokter even vragen hoe en wat, want ik heb ook best wel buikpijn rechts onder..
Nee, want ik ben tussentijds gewoon ongesteld geworden.. Het is 24-06 gemaakt, 15-07 menstruatie gehad (of innestelingbloeding? zei de VK) 24-07 positieve test gehad, en nu 29-07 een veel lichtere test na een paar minuten.. Geen bloedverlies tussendoor gehad, alleen veel slijm..
Heb er een negatiefje van gemaakt, wat jullie ook doen: Je moet wel weten waar hij zit, maar ben ik nou gek of niet??
Heb de dokter gebeld, mag zo even langskomen. Eigenlijk wilde ze het niet doen omdat ik niet zomaar positief en dan negatief kan testen zonder bloeding, maar ik ben er gewoon niet gerust op. Zeker omdat mijn menstruatie er nog lang niet aan komt, en ik misschien toch gewoon schijnzwanger ben.. En ik voel me zo dom en stom en weetikveelwat.. mijn moeder had een BBZ en ik heb heel erg buikpijn en nouja.. Nu voel ik me stom..
hey meid voel je niet stom alles wat je schrijft is herken baar . hier net zon iemand. ben nu 4 dagen overtijd ikhad 26 juli ongi moeten worden niet geworden dus vorige maand woensdag 26 juni en daarvoor 26 mei ongi geworden. dus regelmatige dacht ik zo. nu 4 dagen overtijd .afgelopen zaterdag verloor ik ineens wat bloed beetje bruinkleurige het was maar 3 druppels dus ikdacht owh ik word ongi dus deed verbandje in maar er kwam niets meer zondag test gedaan en met mijn man en vriendin gekeken en alle 3 zagen we een licht streepje ik had predictor gehaald. sinds die tijd veel last van misselijkheid rommelende darmen, veel slijm afscheiding zodatik iedere keer toch denk ongi teworden :S en onderin de buik een drukkend gevoel alsof ik spierpijn heb. ik snap niets van mezelf ben ik nou echtzwanger of late ongi. testen durf ik niet.bang dat ik teveel test of negatieve test zal krijgen en dus schijnzwanger zal zijn. dus meid jebent nietdom dan zou ik hetook moeten zijn. we zijn allebei onzeker en we moeten dus afwachten. ik hoop datwe snel een positief antwoord hebben xxluna
De Ha vond het apart dat ik nu een hele lichte posi test had (zien jullie het 2e streepje ook? Vriend en ik wel) en dat hij zaterdag zo duidelijk was.. Ze vertelde dat een positieve test altijd 100% positief is, maar doordat het nog pril is, ik nu niet zoveel op de testen te zien zijn. Negatief hoeft niet altijd negatief te zijn.. Dus had ze ook een test gedaan, maargoed was natuurlijk ook geen ochtendurine dus was ook niets op te zien. Ze heeft nu bloed afgenomen omdat ze het ook raar vind.. ik zou theoretisch wel zwanger moeten zijn.. Dat hoor ik morgen of maandag (ik hoop morgen!!) Uitslagen kun je namelijk pas om 13.30 bellen en je raad het al.. maandag heb ik om 13.30 de intake bij de VK.. lijkt me zo lomp om daar voor jan snot te zitten!!! Ik kan wel janken!! Luna, wat jij beschrijft heb ik dus ook.. enorm veel slijm enzo.. maar ik moet nog lang niet ongi worden, ik zou nu mijn ei moeten hebben zo ongeveer.. en die heb ik ook niet! (anders had ik wel extreem zin in sex gehad ) Raar he een lichaam! Ik durfde vanmorgen ook niet te testen hoor, bang op teleurstelling.. maar het zal er allemaal bijhoren denkik!
Ik had ook precies net zon hele hele hele hele lichte teststreep bij VK2v5 maar mijn dikke toeter op het moment geeft toch wel heel duidelijk aan dat ik echt over 3 weken uitgeteld ben. Heb je ook al met een andere test getest? bij mij gaf na twee van die KV testen een dikke zwanger aan (CB digital) Trouwens de KV mag je tot 10 min aflezen he, bij mij kwam die vage streep pas met 8 min.
hahhaha das een leuke opmerking gefeliciteerd meid en het einde v oor jouw is inzicht ach wij vrouwen moeten ons toch ergens druk om maken weet je ik denk dat het zo is dat we zo graag zwanger willen worden dat als we zwanger zijn dat we het niet durfen geloven x luna
nou meid als je ha zegt dat je uitslag positief is dat toch goed. hetis nu alleen afwachten op je bloed uitslag mijn arts heb ik ook algebeld haha en die zei precies het zelfde. helaas moet ik wat langer wachten tot aan de vk mag pas bij 7 a 8 weken bij vk komen dus phhh worden lange weken nou meid ik hoop datje snel goed nieuws krijgt,en datje later kan lachen om dit alles | xx luna
Hahha ik hoop het ook! Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd! Mijn ene tepel is ook heel raar gaan staan! Die heeft iets van "Bekijk het, ik kijk lekker de andere kant uit " Ik ben gewoon even vertrouweloos op dit moment (kan echt ff t goede woord niet meer vinden) ik bedoel, stel dat het toch niets is, en ik niet zwanger ben.. wat kan mijn lichaam mij dan voor de gek houden! Terwijl ik eigenlijk nieteens (meer) bezig was met zwanger worden! Ik voelde me niet lekker, en deed de test gewoon van.. nouja dat even proberen, en toen vielen veel dingen op zijn plaats. En ja, mijn vriend zei gister: je tepels zijn anders.. maar wil hij niet ook gewoon dingen zien?? Ik zie ook aders, maar zag ik die niet altijd al?? Ben ik zo'n hypochonder geworden ineens??? Ik heb geen klachten uit het boekje, of als ik dacht dat ik zwanger was zonder het te zijn (De standaard dingen dus: spugen,hoofdpijn, buikpijn, dikke borsten, etc etc) Maargoed, ik ben erg moe, ben met vlagen misselijk, voel me vies (dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, dan wil ik perse elke dag 2x douchen hahah!) ik voel me gewoon alsof ik ongesteld moet worden eigenlijk, maar dan 3 weken te vroeg
Nou.. in mijn bloed was geen zwangerschap te zien.. Het was leuk zo lang het duurde! Hoop dat alle kwaaltjes nu ook snel weg zijn.. Even de VK bellen, dat ik maandag niet kom! Bedankt allemaal voor de lieve woordjes. Groetjes ST
Oh, ik belde de VK, en ik moest gelijk langskomen. Ze heeft gekeken, heb alleen verdikt baarmoederslijm, wat op mijn menstruatie wijst dat eraan zit te komen (15 aug) Verder zag alles er goed uit, maar er groeit dus zekerweten geen kindje in mijn lichaam. Ze zei dat ik waarschijnlijk een heeeeeele vroege miskraam gehad heb en dat ik nu dus wat meer ongesteld ga worden waarschijnlijk.. Jammer.
Hey meid, Wat jammer dat het toch negatief was!! Ik heb wel eens gehoord dat sommige zw.testen ook op de eisprong reageren... Mss kan dat wat verklaren, maar wat zul je teleurgesteld zijn! Sterkte hoor! Hoop dat je gauw een knaltest mag krijgen!! Liefs Susy
Bedankt! Weet ook gewoon niet zo goed wat ik ervan moet denken.. (Oh ik weet trouwens dat het geen miskraam heet hoor, ik wil ook niemand tegen haar schenen trappen, maar dat was het eerste woordje wat in mij opkwam vanmiddag, en zo zei de vk het ook) Ik ging net douchen en had gewoon best wel blauwe aders op mijn borsten.. wanneer stopt je lichaam met zwanger zijn??
Best vervelend.. mijn menstruatie was 2 dagen te vroeg, en was echt dag 1 superextreem!! Dag 2 was rustig en toen was het weer over.. Nu begin ik toch te twijfelen of ik het niet alsnog ben, maar dat kán toch niet?? Toch? Met 3-4 weken zouden ze toch al wat gezien moeten hebben toen??