omdat ik me warme hap niet wegkrijg ( gisteravond alles eruit) en er ook totaal geen zin in heb ga ik maar vitaminepillen kopen. je moet toch wat nu heb ik hier nog een strip liggen van de etos maar man dat zijn die joekels van mn vorige zwangerschap. als ik daar aan denk moet ik al weer over mn nek zijn er ook wat kleinere? bv die van vsm of dagravit?
Die dagravit heb ik ook, bevalt super. Zijn ook de enige die bij mij niet reageren op mijn andere medicatie.
Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. De enige waar ik goed op reageer is Materna van Centrum. Geen vieze oprispingen.... wat ik bij de andere pillen wel had.
ik ben ook veel misselijk en heb die van davitamon mama plus...ik boer ze totaal niet op maar ze zijn niet bepaald klein..wel met genoeg water innemen!
heb de dagravit gehaald. nu aardappels gaan schillen voor plurk en man. pfff zie er als een beer tegenop
Heb die ook.. Maar vindt ze zelf wel groot hoor.. Maar ik ben slecht in pillen slikken.. Ze zijn wel glad waardoor ze zo naar binnen glijden.. Alleen moet ik altijd over dat punt heen