Hallo allemaal, het onderwerp zegt het al. Ik ben op zoek naar een website die leuke Anne Geddes geboortekaartjes aanbied. Weet jij een leuke link? Ik hoor het graag! Gr Genesis
Nieuwe collectie Anne Geddes en Bunnies geboortekaarten 2011 En anders via een gewone drukkerij bij jou in de buurt proberen. De drukkerij bij wie wij onze kaarten gaan bestellen (geen Anne Geddes overigens) had ook een map met Anne Geddes-kaartjes in de kast staan.
Fijn topic, wij hadden bij de eerste ook een geboorte kaartje van Anne Geddes (die met die voetjes in zwart/wit) en nu zijn we naar iets op zoek voor onze dochter, in dezelfde stijl
wij wilden eerst ook voor Anne Geddes gaan maar bij nader inzien vond ik het toch wat saai. Zelf hou ik wel van lekker opvallend en ben dan ook opzoek gegaan naar een kaartje met wat meer kleur erin. Uiteindelijk hebben wij ons kaartje dan ook besteld op CardXL en nu ik weer zwanger ben van de 2e zal ik er zeker nog een bestellen voor onze uk. We kregen er erg veel leuke reacties op en het is niet zo standaard.