Hai allemaal, Ik ben sabine, 23 jaar en net 5,5 weken zwanger. We waren beiden superblij met dit nieuws! Vooral omdat we het zo graag wilden. Eerst had ik de angst om niet zwanger te kunnen raken( daar was overigens geen reden voor, ik dacht dat gewoon ) en nu ben ik zwanger en heb ik de grote angst dat het niet goed gaat! Vorige week voelde ik me best moe, beroerd, en nu is dat minder. Ik maak me zorgen! Heb 27 juli pas de 1e echo, dus moet tot die tijd in onzekerheid zitten. Herkennen jullie dit? Ik heb geen bloedverlies ofzo gehad, dan moet het toch we'll goedzitten? Hoop dat jullie mijn verhaal herkennen, want ben zo angstig! Groetjes, sabine
Hai dames, Zojuist dit forum gelezen.. Ik heb zo onderhand dezelfde"angsten".. Ik dacht eerst ook dat het kei lang zou duren en ik was gelijk na de 1e keer zwanger.. Nu 6 wkn en 1 dag.. Amper kwaaltjes alleen wat moe en soms krampen/buikpijn.. Is dit normaal?? In mijn omgeving (vrienden) zijn er veel miskramen geweest.. Een stel vrienden van ons hebben wel 11 miskramen gehad en hebben nu sinds 3 maanden een 2ling.. Andere vrienden bij de 1e keer zwangerschap een mk... Misschien maak ik me daarom zo ongerust.. 12 juli naar VK maar dan nog geen echo. Ze kijken alleen hoe mijn baarmoeder dan is...... Kun je een echo eerder aanvragen?? Met hoeveel weken doen ze die? Groetjes Mayke