hallo dames! Ik ben erg benieuwd of er vrouwen hier zijn die heel snel naar een miskraam weer zwanger waren.Zelf ben ik op dit moment nog erg aan het vloeien en vanmiddag moet ik naar de gyn toe!Ik hoor van veel mensen(bekenden)dat ze na de miskraam weer snel zwanger waren en nou was ik benieuwd hoe dat hier op het forum de ervaring mee was.We twijfelen heel erg of we gelijk door zullen gaan omdat het nu ook best even geduurd heeft voordat het gelukt was.ben dus heel benieuwd naar de antwoorden. liefs
bij mij heeft t 3 rondes geduurt dus dat is niet zo lang als ik er op terug kijk dan veel liefs mieke
Hey bij mij was het eigenlijk de eerste ronde want na de curretage werd geadviseerd 1 ronde te wachten, daarna was ik gelijk weer zwanger. Veel liefs sancho
4 rondes. Mijn lichaam heeft 4 rondes nodig gehad om weer op normaal ritme te komen en toen was ik gelijk zwanger
Mei een miskraam en september weer positief getest. Sterkte met je verlies en hoop dat je snel weer zwanger mag worden.
Hoi, Bij mij was het weer raak in de derde ronde. Kon merken dat het lichaam zich even moest herstellen (wel curettage gehad). Veel succes en sterkte. Melanie
na 5 maanden, 2 maanden om normaal te worden en 2 maanden daarna terughoudendheid van mijzelf (schat heb hoofdpijn ), maar toen ik dacht wat maakt het uit, meteen, dus voor mijn gevoel eerste ronde
Ik heb na mijn miskraam in Aug mijn eerste menstruatie weer gehad op 20 september. In oktober bleek ik weer zwanger te zijn dus dat is dan de 1e ronde geloof ik. Ik had mazzel want niet bij iedereen verloopt het zo en dat is erg frustrerend lijkt me , ik wens dan ook iedereen veel kracht liefde en vertrouwen toe die zwanger proberen te worden na hun miskraam. xxx jet
jee wat verschillend he!ik moet eerst een maand wachten(van de gyn)van de verloskunde mochten we gelijk weer en hoefden we niet te wachten!Tja,wie moet je nou geloven? Heb vandaag heel mooi van binnen alles gezien en alles is uit zichzelf los gekomen nu dus ze gaan niks opwekken!was wel heel apart om me eitjes en me eierstokken te zien! maar idd denk dat het gewoon weer om het lucky shot gaat! liefs
Hoi Donky! Wat een domper hè een miskraam... ik hoop dat jullie er snel bovenop komen. Jullie hebben in iedergeval bewezen dat jullie het kunnen.. klinkt misschien raar, maar niets staat een 2e zwangerschap in de weg toch? Positief blijven denken! Ik heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad. Na de eerste keer, was ik in de 3e ronde weer zwanger. Na de tweede keer was/ben ik na de 1e ronde zwanger. Aangezien ik een cyclus van ongeveer 6 weken heb, duurde het na de eerste miskraam m'n gevoel dus nog erg lang! De verloskundige zei tegen ons dat we niet hoefde te wachten met weer zwanger raken. Ik heb na beide miskramen ook een echo gehad en dat zag er allemaal prima uit. Veel sterkte!
Ik was na 3 rondes weer zwanger maar die hebben wel 5 maanden geduurd omdat ik ns mijn miskraam pas na 12 wk weer voor het eerst ong werd. liefs caroline