Onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nex, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou graag even jullie visie op dit willen want we zijn heel erg onzeker

Ik heb dinsdagmiddag de eerste test gedaan op dag 32 van mijn cyclus (langste cyclus was 34 dgn, kortste 31) deze was heel licht positief!. Die avond en de volgende ochten weer een test gedaan, ook deze licht positief.
    Vandaag heb ik wat urine naar de huisarts (op aanraden van de huisarts) gebracht omdat ik graag een duidelijker resultaat wilde.
    De test werd gedaan door een assistente die ons vervolgens verteld dat de test negatief is! Ik stond helemaal perplex maar mijn vriend was zo bij de tijd om naar de test te kijken. Hij zag wel een licht streepje op die test. Hierna keek de assistente wat beter maar vond het resultaat niet overtuigend genoeg. Ik hoor echter van iedereen dat een streepje altijd betekend dat je zwanger bent, dit staat ook op de beschrijving.

Daarbij ben ik al een week ontzetten moe, heb ik erg gevoellige borsten die groten als normaal zijn, last van mijn rug, een vol gevoel in mijn buik en plas me sinds vandaag helemaal gek!

Alvast bedankt voor jullie mening

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik zou als ik jou was, even een aantal dagen wachten, en dan opnieuw een test gaan doen.
    Ik heb een week heel licht positief getest, en na die week weer getest, en toen duidelijk positief.

Maar inderdaad, een streep is een streep, dit zei mijn huisarts en VK ook!

3. Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon zwanger bent, want inderdaad ze zeggen altijd als je maar een heel vaag streepje ziet ben je toch zwanger.
    voor dezekerheid kun je over een paar dagen weer een test doen, maar ga er maar gewoon van uit dat je zwanger bent hoor.(gefeliciteerd)
    groetjes en veel succes toegewenst nancy

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel! Wil nu wel elke dag testen maar dat heeft niet zoveel nut. Gelukkig voel ik me wel zwanger (maar dat krijg ik mijn vriend nog niet helemaal wijs gemaakt.)
    Ik wacht nog even een paar dagen af en ga dan weer testen.

Groetjes Han

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou de onzekerheid is over!
    Heb zondag nog een keer getest en die was erg positief! Had een dikke vette plus! ben helemaal uit de onzekerheid!

6. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Han,

Hartelijk gefeliciteerd!
    Zo zie je maar een streepje is wel degelijk een streepje!
    Goede les voor de doktersassistente :D !

Geniet ervan,

Manou

7. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd en geniet er van.
    Ik ga weer door met klussen, ben zaterdag ongi geworden
    Groetjes nancy

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm als je dan zo'n digitale test neemt.. is er ook geen twijfel meer mogelijk

die zegt gewoon "zwanger" of "niet zwanger"

wel wat duurder.. maar dan weet je het tenminste echt zeker

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jee Nancy balen is dat dan toch weer....

Ja misschien was een digitest wel handiger geweest maar is nu niet meer nodig :)
    Heb jij trouwens al getest saskia? zie dat je al behoorlijk overtijd bent, spannend!

Groetjes Han

10. Saskia78

ik durf niet zo goed :)

kan ook nog steeds niet goed geloven.. dat het misschien nu wel daadwerkelijk zo is...
    vorig jaar exact deze tijd.. ook een maand ineens spontaan niet ongesteld geweest... beetje rare situatie om dat op exact hetzelfde moment weer te hebben
    iets in mij wil er dus ook gewoon echt niet in geloven merk ik

toch maar even test kopen binnenkort tho...

11. Saskia78

hmm slechte timing van mij :(
    sorry nancy!

succes met klussen weer

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap wat je bedoeld! Ik wilde eigenlijk ook nog niet zo vroeg testen, je hoopt er steeds erg veel op en doet vervolgens 3 testen voor niets. Maar ik had het gevoel dat ik ongesteld werd. Toen dit maar niet kwam heb ik maar een test gedaan om "over de psygologische drempel" te zijn, dit klinkt vast erg vaag maar had al eerder gewerkt. Toen dat vage streepje echter verscheen werd ik echter met de minuut onzekerder....

Hoe lang ben je nu ondertussen al bezig? las dat je dit vorig jaar ook al had, was je er toen ook al gericht mee bezig?
    Ik hoop voor je dat je snel positief zal testen....
    Dat geld natuurlijk voor iedereen die nu nog niet positief heeft getest :)

Groetjes Han

13. Saskia78

ik stuur wel even een pm.. niet dit hele topic volspammen met mijn gedoetje :)

Deel Deze Pagina