zwanger of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by eefje30, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

Mar 15, 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hier een paar dagen geleden een vraag gesteld ivm dat het zou kunnen dat ik een late innesteling heb gehad omdat mijn regels wegbleven mijn bloedtest was toen negatief maar heb vandaag een test van cb digitaal gedaan en die gaf 1-2 weken aan en gisteren een positieve test van kruidvat gehad.

heb toen een antwoord van jullie gehad dat dat niet meer kon z'n late innesteling wil dit nu zeggen dat er iets mis is met het vruchtje of kan het toch een goede zwangerschap zijn?

mijn regels heb ik het laatst gehad op 30 mei en had een positieve ovulatietest op 24 juni en op 3 juli is er bloedgetrokken dat was toen negatief en op 7 juli ook een negatieve test gehad

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je een positieve test hebt gehad dan ben je toch zwanger. Blijkbaar ben je veel korter zwanger en heb je een late eisprong en een late innesteling gehad. We staan soms voor raadsels met betrekking tot ons lichaam!
    Dit wil niet zeggen dat het nu verder niet goed is met het kindje. blijkbaar is de zwangerschap gewoon later tot stand gekomen en ben je heel kort zwanger nu. Een echo zal dat later uitwijzen.

Mirjam

Share This Page