Hallo allemaal, Mijn vriend en ik willen graag een kindje, met behulp van ovulatietesten heb ik deze maand mijn eitje gevonden die was er op 13 en 14 december toen hebben we dus ook flink geklust Op 25/26 december zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden maar nu sinds 2 dagen heb ik felle steken rechts onder in me buik en dat straalt uit naar me lies en ook naar de rechterkant van me onderrug ook doen me borsten zeer dus het zou best kunnen zijn dat ik zwanger ben het is nog te vroeg om te testen maar is dat normaal die felle steken want ik maak me erg zorgen!!!!!!!!!!
Je moet je geen zorgen maken en iedereen heeft andere symptomen.... de een kan zeggen dat het normaal is en de ander schrijft weer dat het abnormaal is... het maakt je alleen maar onzeker. Het enige wat je zou kunnen doen is wachten en een test doen. Ik meen dat er ook al testen zijn die je kan doen voor je ongesteld zou moeten zijn. Succes!
Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad zo'n vroege test van sensitest ik ga het morgen proberen en als ik zwanger ben kan ik even contact opnemen met huisarts en vragen naar de steken vind het raar om te bellen als ik niet eens weet of ik zwanger ben ook al blijven die steken een raar verhaal want ze doen goed pijn!