Hallo Dames! Ik ben 23 en m'n vriend is 29 wij waren eind september 2010 gestopt met de anticonceptie .. Maar we kwamen er achter dat zwanger worden niet zo snel ging als dat we hoopten. We waren dus al een jaar en 3 maanden bezig tot ik 2 weken geleden een positieve test in m'n handen had! EINDELIJK ( na zoveel negatieve testen t afgelopen jaar ) en we waren zo enorm blij zo net voor de feestdagen zwanger ! BETER kon gewoon niet.. En het klopt dus tch wat ze zeggen.. Als je er even NIET mee bezig bent word je zwanger .. In ons geval dus ook ik was boos dat het niet lukte en legde me er maar bij neer! M'n vriend zei nog heel lief.. Schat ik wil JOU met of zonder kinderen en ik weet zeker dat het goed komt .. Dat heeft me wel geholpen het los te laten! En HOP ik was zwanger .. 2 dagen later enorme buikkrampen gehad en bloedverlies .. Volgende dag mocht ik al meteen komen voor een echo .. En hier op zagen ze dat het niet goed was en de zwangerschap moest worden afgebroken! Ik was nog maar 5 weken en dit zou ons eerste kindje worden! 1 week heb ik afgewacht en toen de zogehete abortuspil genomen! Cytotec dus! Om een miskraam op te wekken Ik moest 4 tabletten om 8.30 vaginaal inbrengen.. Tegen de avond is de miskraam op gang gekomen.. Ik heb een week na gevloeid en nu is het bloedverlies zo goed als weg. 3 januari heb ik een echo! Om te kijken of alles schoon is. Alleen HOE NU VERDER?.... Heeft iemand hier ervaring mee ? Hoelang duurde het dat je cyclus weer op gang kwam ? En hoelang duurde het voordat je weer zwanger was? Ik hoop ZO ontzettend dat we nu niet weer een JAAR moeten wachten .. Ik baal enorm zo voor de feestdagen.. Ik hoop echt dat jullie reageren ! Heel veel liefs! X
Hi, Wat erg voor jullie! Jouw lichaam heeft tijd nodig om te herstellen, daardoor kan het zijn dat jouw cyclus even op zich laat wachten. Het belangrijkst is dat het geen invloed heeft op jullie kansen om zwanger te worde. Dus volgende ronde kan gewoon weer raak zijn Succes!
Wat erg voor je.. zoiets is nooit leuk. Maar idd, het kan zijn dat je lichaam nodig heeft om te herstellen... maar dat doet je lichaam dan zelf.. Ik heb 9 maanden moeten wachten om zwanger te worden, dat ging mis en met 12 weken een miskraam gehad. 1 keer ongesteld geweest, en daarna niet meer. Dit soort berichten lees je hier veel vaker... Wel moet ik zeggen dat sommige mensen gewoon even tijd nodig hebben ook om het voor zichzelf een plaats te geven. Sterkte!
Bedankt voor jullie reacties ! Maar gekko ? Je was 1 x ongesteld geworden? Maar je bent nou wel zwanger geworden? Hoelang was dit na je miskraam? Liefs
Hej meis, wat ontzettend balen! Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Zoals al bekend hier op het forum: je lichaam heeft even tijd nodig om te herstellen, maar aan de andere kant schijn je ook super vruchtbaar te zijn na een miskraam. Wees alleen niet getreurd als het niet gelijk lukt en hoe moeilijk het ook is, probeer het los te laten! Liefs!
Ik was bijna 9 weken toen ik een miskraam kreeg. Om mijn lichaam te laten herstellen ben ik eerst weer een keer ongesteld geworden. Voor we het weer gingen proberen. Daarna zijn we weer begonnen om zwanger te worden. Ik ben nog 1 x keer ongesteld geworden maar daarna was het raak. Sterkte
Hoi, ik heb 19 oktober een mk opgewekt dmv cytotec. w werd op 15 november ongesteld en op 11 december had ik weer een positieve test.
Mag ik misschien vragen waarom ze zeiden dat het mis was ? Sterkte en hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn.
Wat erg! En idd ik vraag me ook af waarom ze het al zo vroeg doen, klopte het hartje niet of was het zakje leeg? Ik had begrepen dat je dan eerst moest wachten of moest het vanwegen het bloeden?