hoi, hoi, Bij het inkijken van mijn zwangerschapsboekje en de echo zag ik dat er bij harttonen een plusje stond en bij beweging een minnetje. Is het normaal dat mijn beebje op die leeftijd nog niet beweegt? Nu al verder zwanger maar ben daar benieuwd naar. Hoe was dat bij jullie?
Ben geen echo expert, maar heb rond dezelfde termijn (7wk 2d) als jij een echo gehad. Ik zag een kloppend hartje, maar voor de rest helemaal geen beweging. De beweging zag ik wel bij de termijnecho.
Kan me ook herrineren dat het met 7 weken geen beweging was alleen een kloppend hartje met 9 wkn zag je het al goed bewegen
volgens mij is het standaard invulwerk en normaal want volgens mij beweegt zo prulletje nog niet echt bij 7 week het is dan meer nog iets van n klompje cellen ipv echt een baby dus nog niet alles is ontwikkeld dat het kan bewegen denk ik..
ondertussen het halve net afgezocht en blijkbaar zou dit normaal zijn haha waar we ons allemaal zorgen over maken he. Ben precies altijd op zoek naar dingen die moeten kloppen of verkeerd kunnen zijn. Gelukkig bijna naar de gyn. Nu ja, bijna, nog 2 weken maar er zat meer of 6 weken tussen de eerste en de volgende dus dan is 2 weken niet veel meer. Bedankt voor je reactie
Bij mij was het beebje een beweging aan het maken, maar was toen 8 weken en 3 dagen geloof ik, dus beweging en dat is puur een heel klein beweginkje is pas later! Geen zorgen maken!
Ik keek er toevallig vandaag ook naar en heb tot 12 weken ofzo een minnetje bij beweging (of er stond niks). Baby beweegde wel op de echo hoor (7 weken en 5 dagen ook!) en ook op de termijnecho (10 weken en 5 dagen). En als jouw kindje op dat moment niet bewoog, sliep die gewoon. Anders had de vk echt wel iets gezegd hoor, als het niet goed zou zijn! Letten ze gewoon wat minder op, denk ik, in het begin. Als het hartje maar klopt Daarna staan er alleen maar plusjes.... Dus niets om je zorgen te maken hoor!
Bij ons wiebelde frummeltje wat met 8 weken maar stond toch bij beweging een - Is nu ook nog niet van belang. Dat komt inderdaad later wel
Ik heb geen idee meer hoe ver ik precies was tijdens de eerste echo van onze dochter. Geloof iets rond de 10 weken, maar weet nog wel dat zij toen ook niet bewoog. Ze lag gewoon heerlijk rustig te slapen . Dus kan geen kwaad hoor, zolang alles er verder gewoon goed uit zag.
Op 7 weken bewoog m'n kleintje ook niet. Pas op 11w6d (termijnecho) was hij/zij heerlijk aan het bewegen
Wordt niet bedoeld of jij al beweging voelt? Bij mij stond er namelijk ook elke keer bij 'leven' negatief, maar daarmee bedoelden ze dat ik nog geen leven voelde (logisch op die termijn)
Bij mijn echo met 7+5 bewoog de kleine nog niet, met 9+5 als een gek, maar toen de vk ff iets anders ging bekijken en terug naar de kleine lag die weer heerlijk te slapen