eerste menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Aislin, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    hoi dames
    ik ben 5 weken geleden bevallen van een prachtige zoon...
    nou heb ik ongeveer 4 weken bloedverlies gehad..wat geleidelijk minder werd...en een paar dagen geleden was t echt zo goed als weg...
    gisteren had ik ineens best heftig bloedverlies..helderrood...gepaard met zeurderige buikpijn enz.. het voelt als een menstruatie...kan dat al zo vroeg?
    ik geef trouwens bv gecombineerd met 1 flesje kunstvoeding per dag..
    liefs sanne

2. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd vorige week ongesteld, dit was 5 weken na de bevalling. Volgens de huisarts normaal en volgens haar zijn er zelfs vrouwen die eerder zijn. Ik heb kort BV gegeven en geef nu flesvoeding.

3. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik heb precies het zelfde.

5, 5 week geleden bevallen ruim 4 weken bloedverlies gehad wat geleidelijk minder werd en sinds gisteren helderbloedverlies en wat zeurende krampen. Volgens mij ben ik nu dus gewoon ongesteld.

Ik geef trouwens volledig FV.

Gr Jille

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik werd ook 31 dagen na mijn bevalling ongesteld!

5. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    het is inderdaad ongesteldheid... had vrijdag de vk nog maar even gebeld voor de zekerheid en die bevestigde het...
    ze zei dat het met bv vaak langer duurt voordat je ongi wordt.. maar het kan wel... dus dat is pech hebben voor mij;)..
    maar ook wel weer fijn dat mijn lichaam gewoon goed werkt en er niks anders aan de hand is;)

Deel Deze Pagina