Je eisprong week is begonnen dan komen de dingen van pas maar waar doe je nou goed aan ? Bijvoorbeeld als je geklust hebt en je een half uur benen omhoog heb gelegen maar je moet plassen je heb wel het half uur zo gelegen maar kan het kwaad als je dan daarna gaat plassen ? Of ken je het beter nog even ophouden ? Dat soort dingen wil ik wel graag advies over alvast bedankt. Xxxx
Ik denk dat je je niet te druk moet maken om dit soort dingen. Ik lig echt niet altijd met mijn benen omhoog, als ik moet plassen dan ga ik gewoon. Zaadjes die goed zijn, zijn dan toch al op weg en de zaadjes die eruit lopen met plassen zijn waarschijnlijk gewoon niet goed/snel genoeg.
Ik lig eigenlijk nooit met de benen omhoog. Ik zorg dat ik voor het klussen geplast heb. En meestal na het klussen kleed ik me aan en ga ik slapen. Dus dan lig ik de hele nacht.
Oké en als het nou toevallig middag is want als je opstaat na t klussen loopt het eruit. En overal lees je dat het wel iets beter is als je even blijft liggen dan heb wat zaad de kans anders werkt zwaartekracht tegen dat heb ik op meerdere sites gelezen. Maar als je dat gedaan hebt kan je dan gewoon plassen ? Xxxx
Ja het zal er ooit toch een keer uitmoeten. Als alles elke keer binnen zou blijven, zou je ontploffen haha. Dus ja er gaat toch altijd teveel naar binnen, zijn zoveel zaadjes terwijl er maar 1 nodig is. Dus je kunt gewoon plassen.
Ja als je al een half uur met je benen omhoog hebt gelegen, mag je plassen hoor Als het goed is, ''loopt'' het er dan ook niet meer uit... Maar mocht dat wel zo zijn, is dat niet erg hoor. De goede zwemmers zijn allang op weg
Oké gelukkig maar dan. Zijn jullie soms ook zo in de war met dit soort gelijke dingen ? Nooit verwacht dat er nog zoveel bij komt kijken hihi. Vroeger dacht ik dat het gewoon altijd kon gebeuren. Stom hè. Xxx
Joh je hoeft helemaal niet te blijven liggen, ga masr gelijk plassen hoor! Klaarkomen na zijn klaarkomen kan wel helpen.
Ja zwanger worden is een heel proces. Maar het belangrijkste is dat je het ook leuk houdt. Geniet van elkaar... dan is het extra leuk als jullie liefde word beloond.
frustrerend he meiden. Ik herken helemaal je onzekerheid. Ik heb het ook helemaal. Ik zit nu pas in mijn tweede goede cyclus. Nog maar net begonnen dus, en zit nu in mijn ovulatie wat ik test met ovulatietesten. Vorige week was ik helemaal vrolijk en nu toch een partij chagrijnig. En ik moet klussen vanavond en zit nu al helemaal te denken, hoe kunnen we dat nou het beste doen vanavond haha. En zoals iedereen ook weet en zegt. Gewoon van elkaar genieten, en gewoon plassen als je wil. Ik blijf ook altijd nog een kwartiertje liggen, ik denk zoiezo dat dat wel het beste is. Maar het is zo moeilijk.... je wil zo graag een kindje. Je leest overal iets wat wel goed is en juist weer niet. Mijn mening is wel: minimaal kwartiertje blijven liggen, proberen samen klaar te komen want dan trekt je baarmoeder de zaadjes naar binnen. Succes iedereen en welkom in deze onzekere periodes pffff. Snik maar ook mooi en spannend toch???
Oké dus je kan blaasontsteking krijgen ook ? Ik ben 30 en lijk wel een puber die van niks weet schandalig hè. Ik probeer meestal voor t klussen te plassen maar ja soms komt t spontaan hè dan ben je te laat hihi. Xxx
t belangrijkste is genieten ik zit nu in ronde 7 en heb alles gedaan blijven liggen,niet blijven liggen.wel plassen,niet plassen t heeft tot nu toe nog niks uitgemaakt. t schijnt zelfs zo te zijn dat als je er teveel over na denkt en bezig bent en stress om heb dat je lichaam een stofje aanmaakt dat zorgt dat je dus niet zwanger raakt
Wat een frustratie hè meiden om gek van te worden. Er is zoveel over te lezen zoveel informatie. Pfff af en toe om depressief van te worden ben in ronde 8 of 9 dus weet wat ik zeg. Pffff xxxx
Er staat zeker heel veel informatie op het internet, vaak nog tegenstrijdig ook. Ik raad je aan om alles te doen waar jij je goed bij voelt. Is dit met je benen omhoog liggen, gewoon doen. Iedereen heeft er een eigen mening over dus gewoon doen waar jij vertrouwen in hebt! Veel succes deze ronde!
natuurlijk is genieten het belangrijkste. Maar als je graag iets wil is het bijna onmogelijk om er niet mee bezig te zijn of over na te denken. Je lichaam denkt dan niet, oh ze denken er nu aan, nou komen wij (ei en zaadcel) lekker niet bijelkaar Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt!
Doe gewoon waar jij je goed bij voelt! Gewoon vrijen moet uiteraard genoeg zijn. Benen in de lucht? Ik heb het gedaan met een kussentje eronder! Of het helpt? Geen idee! Ik was in ieder geval wel in de eerste ronde zwanger!
Hier staat nog een hele waslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/332030-zwanger-worden-tips-aub-2.html