Oude opleiding oppakken en gróte kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbje, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal!
    In principe alles voor elkaar, huis bijna klaar, allebei vaste baan, ondertussen getrouwd.
    Nu blijft er iets aan mij knagen.. Ik heb vier jaar geleden een propedeuse gehaald in een hbo opleiding. Nooit afgemaakt door een gemis aan motivatie. Ik heb een mbo opleiding maar om de zoveel tijd spookt het door mijn hoofd.

Iemand in hetzelfde schuitje (gezeten)?

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik zit niet helemaal in het zelfde schuitje maar een beetje..
    Ik lever morgen me eindopdracht in, heb 13juni me eind gesprek en hen me in me hoofd gehaald meteen een hbo er achteraan te willen doen (deze kan in 1,5jr) en krijg zo wel een vast contract... maar toch
    Ik weet wat je bedoeld dus ben bang dat ik je iig niet verder kan helpen.. alleen mijn situatie met je delen...
    Snap dus hoe moeilijk het is......

3. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet en en doen. Weet niet of het mogelijk is om de opleiding in de avonduren te volgen (deeltijd). Is pittig dan,maar wel te doen misschien??!!

4. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    De opleiding is deeltijd en is op donderdag van 14:00 uur t/m 21:00 uur.
    Ik zit eraan te denken om misschien gewoon te beginnen als ik nog niet zwanger ben en kijken waar het heen gaat. Misschien is het tegen die tijd te combineren alleen ik wil er geen spijt van krijgen dat ik die opleiding niet afgemaakt heb.

Een kindje nog drie jaar uitstellen is echt geen optie. We willen het zó ontzettend graag!

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ik ben begonnen met mijn hogere opleiding, terwijl we ook een kindje wilden. Nu is het ondertussen nog steeds niet gelukt maar heb ik wel al 2 jaren gestudeerd. Anders zou ik het gecombineerd hebben, of toch zeker geprobeerd.

Deel Deze Pagina