innestelingsdip?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mel25, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel25

mel25 Lid

Apr 4, 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. We zitten in ronde 12. Normaal na mijn eisprong stijgt mijn temp en daalt hij als ik ongi wordt. Deze maand is het anders. Mijn temp in het begin van mijn cyclus is altijd 36.2.
    op dag 19, was mijn temp 36.73, dag 20: 36.79 en op dag 21: 7 dagen na mijn eisprong ineens 36.45...... Dag 22 36.49 en vandaag dag 23 is hij 36.68.....
    Ik weet niet wat ik er van moet denken...
    kan dit een innesteling dip zijn?

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Het kan uiteraard, maar het hoeft niet. Ik heb vaker mooie dipjes gehad en werd dan gewoon ongesteld. :( Ook zijn er meiden die geen dip hebben en wel zwanger blijken.

Het kan ook door het weer komen, als het warm is 's nachts, dan gooi ik altijd de dekens van mij af met als resultaat een lagere BBT. Misschien was dat bij jou ook de oorzaak.

Er zit helaas niets anders op dan wachten... ;) Ik zal voor je duimen!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Wat Kensho al zegt: Het kan en ik hoop het voor je, maar het hoeft niet. Ik had vanmorgen (op 7dpo) ook een flinke temperatuurdip. Maar vorige ronde had ik dat ook (op 6dpo) en toen werd ik toch gewoon ongesteld.
    Er zit helaas weer niks anders op dan geduldig nog een weekje af te wachten en heel hard te duimen........

4. mel25

mel25 Lid

Apr 4, 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm oke dus het kan alle kanten op...

Ik vind het deze maand gewoon erg vreemd. Mijn temp stijgt weer en de schijf in mijn rechter borst doet erg pijn. Ook heb ik steeds het gevoel ongi te zijn en steekjes in mijn baarmoeder.
    De afgelopen half jaar heb ik eigenlijk niets gevoeld.

Maar ja er zit weer niets anders op dan afwachten... ik ga er vanuit dat we voor ronde 13 gaan....

Share This Page