Mijn lijf maakt er een zooitje van :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Stampertje23, Nov 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hoi meiden,

Van ons zoontje was ik in ronde 2 al zwanger, wat een geluk was dat!!! Wel pas positief getest op 44 dagen... maar ach wat kon mij dat uitmaken... Hij is ondertussen alweer 17 maanden en we zijn vollop bezig met klussen...

Maar...

Ik zit nu in ronde 4, en heb een cyclus van 40, 33, 26 en nu.... zit ik al op 36 dagen! Ik snap er echt niks meer van. Ik hoopte dat ik nu een normale cyclus zou hebben... want ruim 40dagen wacht op je ongi is echt lang...;)
    De testen blijven ook wit helaas... dus echt niet zwanger.

Nu heb ik afgelopen 2 dagen last van steken in mijn onderbuik gehad en veel last van slijm (sorry)... zou ik nu dan toch pas mijn ei hebben? Voor de zekerheid maar aan het klussen.. vind ml heel vervelend:p. Of zal het wat anders betekenen? Ik ben het ff kwijt.

Als ik nu ongi word (waar ik wel vanuit ga) gaan we maar beginnen met ovutesten, want zo klussen we helemaal verkeerd natuurlijk...

x Stampertje

2. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Hier was ik ook zwanger van onze dochter in ronde 2. Ik heb m'n spiraal laten verwijderen op 12 september en 1 oktober ongesteld geworden. Dus als het goed is nu weer ronde 2. Ik heb echt het idee dat m'n lichaam me in het ootje aan het nemen is. Heb meerdere klachten die ik toen niet had dus ja wat zal het zijn. Ik probeer er niet mee bezig te zijn maar ben toch wel bang dat ik ongesteld word en weer teleurgesteld word. Helaas is daar niks aan te doen. Ik weet mijn cyclus ook nog niet helemaal dus tja...moeilijk hoor...

3. Sakura

Sakura Niet meer actief

Kijk mijn onderschrift, ik had zo opeens ook 2 cyclussen van 40 dagen. Heel vervelend en je maakt jezelf natuurlijk weer gek van 'zou het zo zijn??'

Ik hoop voor je dat het raak is en anders succes in de volgende ronde :)

4. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Bedankt meiden!

@Toetie, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden idd... Het enige wat we kunnen doen is afwachten helaas... Jij ook succes meid, hoop dat het ook nu gewoon raak is deze ronde!

@Sakura, ik zie het meid... ging je net naar een mooie cyclus komen er weer 2 hele lange ronden achteraan... balen zeg! En jah je kan je zelf behoorlijk gek maken... (en dan helpt zp niet echt mee hahahaha... ) Jij ook succes en hoop dat het snel raak is...

5. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik toch wel een stuk geleerd heb op dit forum :) Ik zie heel vaak vrouwen topics openen met de vraag; is dit een teken, is dat een teken. En dan blijken ze achteraf ongesteld te worden. Dus ik hecht me niet meer zo aan de symptonen als ik vroeger deed.
    Probleem is dat ik van mezelf al vaak steken in mn buik heb en last van constipatie heb dus die symtonen hoef ik geen eens meer op te letten :p

6. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Daar heb je helemaal gelijk in Sakura.
    Maar het is meer dat ik dan in groepjes gezellig mee klets... en dat we elkaar dan lekker gek kunnen maken.... maar ach toch is het ook leuk om veel met elkaar te delen en te kletsen. Je bent er wel echt bewust mee bezig.

7. Sakura

Sakura Niet meer actief

Oh ik bedoel jou niet hoor ;) Maar echt de dames die om elk klein buiksteekje een paar daagjes DPO al een topic openen over allerlei symptonen. Niet dat ik het irritant vind hoor, maar het heeft me wel geleerd dat ik niet de enige ben die zich er druk om maakt en dat er veel tussen je oren kan zitten.

Ik ben sinds deze ronde ook begonnen met ovulatietesten. Ik dacht vorige ronde echt te weten wanneer mn ei was, maar als ik dan terug reken, ongeveer 2 weken voor de ongestelheid zou het dan geweest moeten zijn, hebben we net in die periode niet geklust omdat ik allerlei gekke symptonen had. Achteraf gezien kon dat wel eens zijn omdat mn ei toen sprong :)

Maarja ik zit nu pas op dag 9, als ik weer eens een lange cyclus heb dan kan het nog wel even duren voordat ik weer een eisprong heb :(

8. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Voelde me ook niet aangevallen hoor ;).
    Maar ik snap je helemaal idd...
    Balen is dat he, die lange cyclussen... het duurt dan ook zolang voor je duidelijkheid hebt... hoop voor je dat je nu gewoon weer een "normale" cyclus hebt...

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ken je gevoel hélemaal. Ik zit vandaag op dag 43.
    Ik vind het erg moeilijk om m'n ovulatie te vinden in zo'n lange cyclus. (Tempen is voor mij niet mogelijk, ovulatietests worden niet positief). Vooral omdat ik dacht 'die cyclus wordt vast nog korter' dacht ik dat mijn eisprong eerder zou zijn. Mijn lichaam geeft totaal verschillende signalen af wat betreft de eisprong en ik weet nooit wanneer mijn NOD is. (dus af en toe maar gewoon proberen te testen)

Maar inderdaad heel rot hè, anderen beginnen dan al aan een nieuwe ronde terwijl je zelf nog midden in je cyclus zit.
    Ik had vorige week roze + bruine afscheiding, éénmalig. Gisteren had ik rekbaar slijm, dus ik sluit me helemaal aan bij je titel.

Ik hoop dat het toch heel snel raak mag zijn voor je, maar wat er in jouw lichaam nu gebeurt kunnen wij je denk ik niet vertellen.

10. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Tempusfigit, waarom is tempen niet mogelijk? ivm met verschillende tijden opstaan? Balen dat jouw cyclus ook zo'n zooitje is! En idd wat je zegt voor andere is ronde 4 nog niet zo heel lang... maar omdat de 1e ronde en nu zo lang is... zit je toch op een maand langer dan de meiden met "normale" cyclus... maarjah we moeten het er maar mee doen...

Ik hoop het ook voor jou meid.
    Bedankt voor je reactie!

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Stampertje: Nee, ik heb ontstekingen in mijn gewrichten, daardoor vaak verhoging of korte periodes koorts, daarom is mijn lichaamstemperatuur niet echt betrouwbaar.

Ik zit vandaag op dag 46 van de cyclys, zie dat jij ook nog steeds over tijd bent. Rot zeg, dat je niet weet wat je kunt verwachten..

Share This Page