Voel mezelf echt zo rot, even alles op een rij, beginnende bij de vrijdag dat ik 35 weken zwanger was. - 35 weken zwanger: nachtje ziekenhuis, 2/3cm ontsluiting en weeenactiviteit van 50 a 60 - sindsdien zo af en toe helder slijm met wat rode sliertjes - sinds 1 week hoofdpijn, hoofdpijn en nog eens hoofdpijn - kleine man loopt 2 weken voor op de groei en ligt al vanaf 32 weken ingedaald - sinds 4 dagen kan ik haast niet meer lopen van zijn hoofd in mn bekken - hele dag door vandaag harde buiken gehad - afgelopen nacht 3,5 uur wakker geweest van harde buiken - enorme spierpijn aan de binnenkant van mn bovenbenen Kan mij niet voorstellen dat ik zo nog 3,5 week kan doorlopen. Wat denken jullie zal de kleine man zich deze week aandienen?
Ohhh hierop kan niemand je antwoord geven helaas. Voor jou hoop ik natuurlijk dat hij zich snel aandient als hij hier ook klaar voor is. Heb zelf al vanaf vanmiddag regelmatige harde buiken..maar durf de vk niet te bellen aangezien die me toch het bed in zal sturen met een warme kruik. Succes meid!
Ik heb veel van de dingen die jij opnoemt ook gehad; Hoofdpijn, met 32 weken ingedaald, moeite met lopen, dagen harde buiken en nachten wakker van harde buiken.. Ik dacht ook telkens dat het niet lang meer kon duren.. Maar uiteindelijk is hij pas geboren met 41+1 weken.. Hopelijk voor jou, dient de kleine zich eerder aan.. Maar eigenlijk zeggen al deze dingen nog niet echt iets..
Het kan nog zelfs 5,5 week duren. Wilde je in een vorig topic niet al gestript worden? Ik denk dat je, je te veel focust op dat je de kleine eruit wil nog heel even volhouden je kan het!
Poeh, als ik dat zo lees hoop ik heel erg voor jou dat ie snel komt! Helaas is er geen peil op te trekken. Succes meid!
Nee heb het nooit over strippen gehad dat zou ik juist helemaal niet willen. Hij komt wanneer hij komt
Die spierpijn in je bovenbenen + moeite met lopen kan ook gewoon op bekkenklachten duiden. Ik hoop voor jou dat de kleine man snel komt!
Dan was dat iemand anders sorry! Komt inderdaad wanneer het komt, lijkt soms alleen zoooo lang te duren! Hou vol! En sterkte!
Behalve dat nachtje ziekenhuis heb ik alles wat jij hebt al weken af en aan. Roep ook afentoe nou, die blijft echtniet lang zitten. Nu voel ik me inmiddels redelijk en denk ik juist weer wel dat ze nog even blijft.. Het kan dus ook nog weer veranderen. Hier was ze al vanaf week 31 ingedaalt als het niet eerder was ( geheugen van een goudvis momenteel), het zegt helemaal niks volgens mijn vk.
Dat kan je nooit zeggen... Zou gewoon van 42 weken uitgaan dan kan het alleen maar meevallen. Suc6 met de laatste loodjes