Onzekerheid..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KenniaV, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KenniaV

KenniaV Lid

25 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden!

Ik zit ondertussen op mijn 27 dag van mijn cyclus en ik nog geen 1 krampje of bloed druppeltje te bekennen.. natuurlijk kan mijn menstruatie ook over 2 dagen komen maar ik hoop het niet natuulijk..

Maar ik heb wel mijn twijfels, ik heb ook geen 1 symptoom? mijn borsten zijn niet extreem pijnlijk als ik er in knijp ja dan zijn ze best gevoelig, ook heb ik juist geen slijm , bij mijn 1e zwangerschap had ik dat juist wel en hoofdpijn en heel moe en vooral pijnlijke borsten en die blauwe aders. Mijn echte symptomen ( overgeven enz ) kwamen pas rond 5 weken. Na mijn NOD had ik toch het gevoel dat ik niet zwanger was, het streepje op de test zag ik eerst niet ik bleef er de hele tijd naar kijken en ik dacht zie je wel het zit aleen maar in mijn hoofd tot ik een streepje begon te zien. Nou vraag ik me af of iemand het herkent bij de 2e zwangerschap veel latere symptomen krijgen?

Als ik met mijn hand langs mijn borsten duw doet het best pijn en als ik in mijn tepels knijp ook een raar gevoel.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja meid, elke zwangerschap is natuurlijk anders.
    Bij mijn zoontje had ik 9 maanden echt helemaal nergens last van, niet misselijk, geen pijn of wat dan ook.

Bij mijn tweede zwangerschap was ik gelijk na ei al misselijk en overal pijn en kramp (liep fout af).

Dus het kan echt alle kanten op meid. Ik duim voor je dat het een goed teken is voor je!!

3. KenniaV

KenniaV Lid

25 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het al zin hebben om een test te kopen? Ik kan ook over 2 dagen mijn nod hebben.Heb namelijk niet altijd even lange cyclus.. Misschien een vroege zwangerschaps test ? En ben 1e keer vandaag rond half 1 naar de wc gegaan ( heb echt tot 12 uur geslapen ) wanneer zou ik dan de test kunnen doen ?

Deel Deze Pagina