Onzekerheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jantien, Mar 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hoi jantien,

zoals je kunt lezen in het artikel ( we vrijen verkeerd) is het verstandig om na de 8ste dag (bij een cycles van 28/29 dagen elke dag gemeenschap te hebben..dat is wat ik nu ga doen maar om de dag moet ook voldoende zijn hoor!! ik slik ook tarwekiemoliecapsules..mischien helpt het..en probeer het een beetje losser te laten en wacht gewoon af...succes!

2. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    @lauraatje:

Iedere dag... dat doen we nu al en mijn kanjer houdt dat gewoon niet vol.

Hij zegt dat we vanavond nog gaan klussen en vanaf morgen om de dag.
    Die lieverd van me weet dat ik morgenavond weg moet, dat was ik vergeten.

Het is niet dat hij niet iedere dag wil, maar hij vind het gedoe en is "leeg".

3. Niet meer actief

ja ik snap het wel...ik hou helemaal niet van dat "geplande gedoe" dan is de zin bij mij er van af hoor!! maar ik bedoelde meer van de eerste week kun je het gewoon wat rustiger aan doen en dan van af de 8ste dag tot de eisprong wat meer en daarna weer wat minder...zo wil ik het gaan doen...maar als ik echt geen zin heb of hij niet dan doen we het gewoon niet...eigenlijk moet het zo zjin dat je gemeenschap hebt wanneer je echt zin hebt en verder niet aan de vruchtbare periode's denken..maar ja dat kan ik niet...ik wil het dan toch persee in die periode haha

4. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Fijn toch, dat je het iets meer van je af kunt zetten, alleen maar door even je verhaal met anderen te delen.
    Dat is nou het fijne aan dit forum, idereen maakt hetzelfde mee of herkent dingen, dus begrip genoeg.
    vol hoop gaan we gewoon door, toch?
    Liefs Hope

5. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Dat is inderdaad heerlijk.
    Gewoon even spuien en je lekkerder voelen.

Ik ben nog steeds onzeker hoor, of we het allemaal wel goed doen en zo.
    Ineens sinds dit weekend.... Ik ben nooit onzeker, maar nu.............

6. PGirlie

PGirlie Actief lid

Feb 26, 2006
    101
    0
    0
    Heel herkenbaar...mijn vriend voelde zich vorige maand ook leeg. We zullen het deze cyclus maar eens iets rustiger aanpakken ;)

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik wil je even troosten...die van mij is ook niet zo'n elke dag klusser. Had ik trouwens na 5 ronden ook niet meer volgehouden hoor. We doen het nu gemidddeld van dag 10-16 om de dag. Maar als we geen zin hebben, dan maar niet. Probeer het natuurlijk in de vruchtbare week wel vol te houden, of in ieder geval om de 2 dagen. Hoop dat je wat meer rust vind. Ik heb me er inmiddels ook wel een beetje bij neergelegd dat ik wat langer geduld moet hebben....Onze tijd komt ook wel. Maar ik geef toe dat ik er wel veel mee bezig ben hoor!
    Suc6 meid, we komen er wel!! ;)

8. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Ja onze tijd komt hoop ik idd. :D

Al ben ik van nature erg ongeduldig, als ik iets heb bedacht dan maar meteen.
    En tja een zwangerschap heb je niet op afroep.

Ik val mijn vriend niet af hoor!!!!
    Hij is geweldig :) Ondanks zijn lege gevoel wil hij er toch nog iedere avond voor gaan.
    Alsof ik hem niet kan tegenhouden.

Als het niet gaat dan maar niet hebben we nu afgesproken. 9 dagen achter elkaar presteren.... :(
    Petje af voor hem hoor!!!! En hij blijft positief!!! :p

Volgende maand gaan we het wel anders aanpakken, dat heb ik mezelf beloofd, want ik vind het vervelend als het hem niet lukt. :(

Ik ben er gelukkig wel rustiger onder, mijn tijd komt nog wel en dan ga ik mijn kanjer echt super verrassen met een leuk weekendje weg. :D

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Oh nee hoor, ik val die van mij ook niet af!! Ben dolgelukkig met 'm en het leven draait echt niet om elke dag sex (vind ik).
    Wat ik wel merk is dat mijn mannetje nu ook een tikje ongeduldig wordt en dat vind ik jammer :cry: Hij is normaal degene die mij weer een positieve kijk erop geeft. Maar moet zeggen dat je jezelf wat minder "gek"gaat maken voor NOD naarmate de maanden vorderen...

10. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    herkenbaar hoor, ook wij klussen niet dagelijks of elke twee dagen als we echt geen zin hebben, maar proberen inderdaad in de vruchtbare periode wel regelmatig te klussen!!

Karin

11. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Wat mij opvalt aan onszelf, is dat ik in eerste instantie degene was die het meest ongedurig was.
    En ik ben nu een beetje rustiger, lukt het nu niet dan maar de volgende ronde. :)

Nu is mijn vriend "bang" dat we de kans mislopen als we een dag overslaan. :(
    Terwijl hij altijd de rust zelfe is, zo van komt tijd... komt raad etc.

Gek hoe een mens toch kan veranderen als het om zwangerschap gaat. :p

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Zo is het bij ons nu ook Jantien. Ik heb intussen zoiets van; het komt wel een keer (het liefst nu natuurlijk ;) ). Mijn mannetje begint zich zorgen te maken en ik krijg het niet aan zijn verstand gebracht dat het tot een jaar normaal is....

13. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Ik ga dit aan Jeroen laten lezen.
    Hij denk (al in ronde 1) dat hij afwijkend is.

"Andere mannen kunnen het toch ook...."
    "Je zus was ook in 1 keer raak, waarom....."

Door zijn "angst" wordt ik onzeker, maar hij is DUS niet afwijkend. Nam hij dat maar van me aan!!!!!!!

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ja, is idd moeilijk om mannen iets aan het verstand te brengen ;)
    Moet er natuurlijk wel bijzeggen dat je na 5 maanden evengoed zoiets hebt van, he, waarom nog steeds niet....(ben al 8 maanden van de pil af, maar in okt pas begonnen). Maar het fijne van deze site is dat je ziet dat je niet de enige bent die wat langer geduld moet hebben....
    Misschien is het bij jullie wel in 1 keer raak; is toch nog niet uitgesloten....
    Suc6 meid!

15. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Nee zeker is het nog niet uitgesloten.

Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong. Koude steken in mijn linkerlies en een beetje :evil: gevoel.
    Gisteravond aan de klus geweest, dus mijn kansen liggen nog volop open.

Dat is gek genoeg niet iets waar ik me druk om maak, al zou ik het liefst nu iets willen kunnen testen. :rolleyes:
    Ik maak me alleen druk om mijn kanjer :oops: :)

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Bij mij helpt het als ik er niet te veel op in ga en er niet teveel over praat. Dan blijft hij er wat relaxter onder. Als ik het er veel over heb en mij onzeker opstel, dan neem ik hem daarin mee. Dus dat doe ik niet meer. Hij vind ook de vruchtbare week belangrijk en meer dan ons best doen kunnen we niet!

17. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Dat niet praten is een goed advies, maar dan kom ik jullie misschien wat vaker lastig vallen.

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Nou, ik praat wel, maar niet te veel over zwanger worden :)
    Enne je mag ons altijd "lastig vallen"hoor ;)

19. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Ik ga wel praten over bouwen enzo, dat is zijn hobby :)

Mijn hobby gebabbel doe ik hier wel.

Dank je woor je begrip :) ;)

Share This Page