ik ben vega, heeft dat invloed op zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shy girl, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    hallo meiden.

ik heb (weer eens) een vraag.

ik ben vegetarier.
    heeft dat invloed op zwanger worden.
    ben het nog niet zo lang is een voornemen geweest voor2013
    maar als het invloed heeft op zwanger worden zou ik er wel mee willen stoppen misschien en weer vlees gaan eten.
    ik denk gewoon veel na ook voor de diertjes dat ze misschien ook wel een gezinnetje willen of al kleintjes hebben ofzo!

maar weet iemand wat vega zijn met je kinderwens doet of het daardoor langer kan duren ofzo?

liefs van mij! en alvast bedankt voor reacties!

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Dat was toevallig mijn goeie voornemen voor 2012! :D
    Ik eet dus al iets meer dan een jaar geen vlees meer en zover ik weet kan het geen kwaad, heb het toen ook opgezocht op internet, maar dan moet je natuurlijk wel op een andere manier aan je vitamines komen. Ik eet een paar keer per week een vleesvervanger (vooral van de AH erg lekker!) en heb vitamines waar dus ook wel genoeg ijzer en B12 in zit.

De vorige keer dat ik zwanger was (is wel mis gegaan), bleek uit mijn bloedtest dat ik geen dingen tekort kwam, dus dat is positief.

3. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    ik heb kort geleden voor mn vega tijd wel pfeiffer gehad en heel erg vitamine b12 te kort 90-400weet niet precies wat dir cijfers zeggen maar het was extreem laag kon nauwelijks lopen! ze weten niet waardoor b12 te kort kwam ik was nog een echte carnivoor toen. maag onderzoek gehad alles was goed dus me lichaam zou zelf b12 op moeten nemen moest 10 injecties elke 3 dagen een prik. nu om de twee maanden om y op pijl te houden.

Deel Deze Pagina