hoi Mol, allereerst heel veel sterkte! toen ik mijn miskraam had, heb ik 1 dag goed buikpijn gehad. Volgende dag werd het al beter. Wel veel vloeien. ik was 5w en 2d zwanger.
Bij mijn eerste miskraam een paar uur, omdat ik na het verlies meteen curretagemet spoed had.. nu inmiddels mn tweede miskraam,bloed al negen dagen maar het is niet te vergelijken want ook deze miskraam is opgewekt. Het verdriet is al zo groot dus neem paracetamol om de pijn te verlichten...sterkte x
ik verga nog steeds van de pijn ,al de tweede dag.ik neem aan dat dat normaal is maar ben niet echt helemaal gerust.het bloeden lijkt te minderen maar de pijn mindert niets....
Hele dag beetje last van m'n rug, zo'n ongesteldheidsgevoel. De erge krampen 's avonds hebben denk zo'n 5 uur geduurd en toen het vruchtje eruit was, was alle pijn verdwenen. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte met dit verlies van jullie vlindertje. Het is eigenlijk niet zo goed teken als de pijn meer word en het bloeden minder, dus ik zou vanavond sowieso even wat pijnstillers innemen en evt contact opnemen met de vk morgen kan ook, maar je kan voor dit soort dingen ook de vk dag en nacht bellen Sterkte Xx
Lieve mol, hoe is het nu met je?? Heb je de huisarts nog gebeld? Ik had bij beide miskramen 1 dag krampen. Daarna was het over. Hopelijk gaat het goed (beter) met je..
ik heb nog gebeld gisterenavond en ik mocht vanmorgend komen.geen echo toen maar wel een tabletje om in te brengen,vanmiddag ergere pijn en beetje koorts en een buik als een ballon;terug naar het ziekenhuis en wél een echo en nog geen complete miskraam dus morgen om 12u een curretage