onzekerheid

Discussion in 'De bevalling' started by sandravg, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Kan iemand mij hier vertellen hoe groot de slijmprop ongeveer is?
    Gisteren ben ik namelijk wel een propje verloren, maar heb geen idee of dat alles zou moeten zijn. Als het wel zo is, dan benk daar natuurlijk nie zo blij mee, want das wel erg vroeg nog....

Ook voel ik me al een dag of 2 nie echt lekker en spelen mijn darmen op.. Zijn dit de eerste tekenen of maak ik me druk om niks?

Er zijn al enkele van mijn collega's bevallen met 31 en 32 weken, dus vandaar dat het me nie lekker zit.

Hoop dat iemand me hier gerust kan stellen.

Groetjes Sandra

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Die slijmprop kan ook in stukjes eruit komen, vaak met een beetje bloed erbij. Maar soms merk je niks.
    Ik heb ook wel eens een 'straal' witte vloed en dan denk ik: zou dit de slijmprop zijn?
    Als je twijfelt kan je altijd de VK ff bellen morgen!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb ook lang wat slijm verloren, maar mijn slijmprop (ik dacht dat ik 'm 2 dagen eerder al verloren was, was waarschijnlijk een stukje) was echt een flinke "prop". Maar ik denk dat het voor iedereen verschillend is.

Als je het niet vertrouwd zou ik effe naar je VK bellen, want je kleintje moet toch nog even blijven zitten als het effe kan!

4. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Zover ik altijd heb begrepen kan je door je hele zwangerschap stukjes van die slijmprop verliezen en is daar niets mee aan de hand, maar als je het niet vertrouwd altijd bellen natuurlijk!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dit heb ik ook altijd begrepen idd, je lichaam maakt dan als het ware een weer een nieuwe slijmprop aan. Dus dat je (een stukje van) je slijmprop verliest wil niks zeggen over wanneer de bevalling zal plaatsvinden.

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hallo

Ik heb ergens gelezen dat je slijmprop ongeveer 1,5 a 2 cm groot is!
    Als je twijfeld, gewoon de verloskundige bellen!

succes!

Share This Page