Hoe gevoelig/ pijnlijk was jullie baarmoeder na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by stess82, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stess82

stess82 Actief lid

Jun 9, 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb in een ander topic al gepost over het gebruik van cytotec maar inmiddels is de miskraam achter de rug.

Na de miskraam kreeg ik pijnlijke steken in de onderbuik en onderrug. Dus een heel ander gevoel dan de krampen.
    Gister heeft de gynaecoloog nog wat weefsel handmatig weggehaald en dat heeft me erg veel pijn gedaan. Ik dacht eerst dat de pijn daarvandaan kwam en weg zou gaan als t weefsel eruit was, maar vanmorgen werd ik wakker en deed het nog meer pijn. Ook met plassen en ontlasting.

Ik heb antibiotica meegekregen tegen een evt. infectie maar morgen krijg ik een curretage om toch de baarmoeder helemaal schoon te maken.
    Mijn vraag is of er vrouwen zijn die deze pijn herkennen na een miskraam? En omdat alles nu heel gevoelig is bij de baarmoeder vraag ik me af of zo'n curretage de pijn niet erger gaat maken in het geval dat ik een baarmoederontsteking heb?
    En na hoelang voelde het weer wat normaler daar beneden?

Ik ga het natuurlijk aan de gynaecoloog vragen maar ik hoor graag andere ervaringen.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi meis, hoe gaat het nu met jou?

Hier nauwelijks pijn gehad, ook niet tijdens de cytotec. Beetje krampjes, druk in mijn rug en de "ontsluiting" was wat pijnlijk, maar om heel eerlijk te zijn is bij mij een gewone menstruatie pijnlijker. Dat viel hier dus wel mee gelukkig.

Zaterdag ben ik gecurreteerd en met plassen doet het wel een beetje pijn, niet heel erg, maar wel gevoelig dus.

Hopelijk knap je gauw op!

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Stess, ik herken het! Ik heb een baarmoederontsteking opgelopen NA de curettage en herken de pijn die jij omschrijft. Ik weet niet of de curettage je pijn nog heftiger zal maken, maar ik weet wel dat het heel goed is dat je AB hebt: als het goed is ga je nu iig lichamelijk weer vooruit ( indien de AB aanslaat)

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Overigens voelde ik van de curettage vrij weinig. Eerste uur iets gevoelig met plassen, maar verder voelde het goed aan. Het werd pas een drama toen de ontsteking optrad. Met antibiotica duurde het een kleine week eer de pijn zakte, en na twee weken durfde ik weer iets "down under" te exploren

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat lijkt me ook akelig, dat je na al die ellende OOK nog een ontsteking krijgt.......:( Hopelijk gaat het hier goed!

6. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

May 6, 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik herken het ook.vanmorgen bij HA geweest.eind juni gecurreteerd.heb nu vreselijke jeuk aan vagina en pijn in baarmoeder.ze hebben wat naar LAB gestuurd om te zien of er sprake is van een baarmoederinfectie.pfffff hoopte weer zwanger te zijn,dus voel me klote vandaag.dit eerst maar weer achter de rud en dan op naar volgende ronde

Share This Page