hoi meiden ik mocht bij gyn voor vroege echo gaan na vmk in april (woon in BE) nu zag die daarnet 2 vruchtzakjes, maar slechts één kloppend hartje... nu mag ik over 3 weken terug... dan kan het zijn dat er 2 kloppende hartjes zijn, of dat één van de vruchtzakjes leeg blijft in ieder geval zijn we super blij dat we al één kloppend hartje gezien hebben... nu is het weer spannend aftellen naar 11 september heeft nog iemand ervaring met twee vruchtzakjes, maar slechts één kloppend hartje? Groetjes mamavanMenno
Geen ervaring mee, maar wat spannend voor jullie! In ieder geval gefeliciteerd met kindje 1 en nu maar duimen voor nog een hartje de volgende keer!
Had ik ook bij mijn dochter. Een vruchtzakje met beeb en een zonder. Ook later bleef deze leeg. Mijn echo toen rond 7 wk. Dus met 6 wk kan het nog alle kanten uit. Spannend, sterkte met wachten.
ja het wordt wel even spannend de komende 3 weken mag ik vragen wat er met het lege vruchtzakje gebeurd is, dat vraag ik me nu eigenlijk af (op het moment dat we bij gyn weggingen, hadden we niet zoveel vragen, nu des te meer... typisch )
Bij mij zag het nog best lang, maar uiteindelijk wordt het door het lichaam opgenomen. En verdwijnt het.
hier toen ook 2 vruchtzakjes, 1 met hartactie en de ander zonder was bij 7 weken. bij de echo bij 9 weken was er 1 vruchtzakje nog maar te zien met hartactie, de andere was weg, had wel bruinverlies gehad..
Het kan inderdaad nog 2 kanten uitgaan. Meestal loopt eentje bij een tweeling iets achter maar vaak genoeg heb je ook dat het niet goed gaat (vanishing twins). Ben benieuwd. Zou leuk zijn als er een kloppend hartje te zien is. Zagen beide vruchtjes er evengroot uit alleen dan eentje nog zonder kloppend hartje? Gefeliciteerd trouwens!
Wij hebben dit ook gehad. In ons geval is het andere vruchtzakje weg getrokken. Van het andere vruchtzakje ben ik nu 38 weken zwanger Gefeliciteerd met 1 kloppend hartje in elk geval! Spannend wat het uiteindelijk wordt, kan alle 2 de kanten nog opgaan!
Gefeliciteerd. Hier ook echo met 7+5 2 vruchtzakken 1 kloppend hartje echo met 12 en 13 weken was vruchtzak kleiner geworden, maar nog niet weg.
Oh wat spannend! In ieder geval gefeliciteerd! Hier met 6+2 ook 2 vruchtzakken maar 1 kloppend hartje. Een week later met 7+3 terug (wegens mmm ook vroeg echo's) en toen 2 kloppende hartjes! En nu 2 prachtige boys van bijna 10 mnd! Veel succes, spannend de komende weken! Geniet van je zwangerschap