onzekerheid

Discussie in 'De lounge' gestart door ik87, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    En bedankt... (cuf f met striae)

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha heel spijtig voor je! Goed smeren met Biodermal P-CL-E.
    Ik ben pas over 8 weken uitgerekend, ik heb dus ook grote kans op grote borsten met een tijgerprintje. Dat groeien van de borsten schijnt pas na de bevalling pas te gebeuren las ik ergens.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Klopt hoor, ik ging na mijn 1e bevalling van c/d naar f in 2 dagen. De strepen sprongen er in.. Het is niet anders. Ik heb geen streepje op mijn buik ondanks 2 10 ponders, dus ja, kunt niet alles hebben.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    :$ OMG... Maar ik zie dat je borstvoeding geeft! Dat is heel goed van je! Echt om te benijden dat je het zo lang vol houdt.
    Vind het best jammer dat veel meiden na 2 of 3 weken al de handdoek in de ring gooien. Ik zal en mòet m'n kindje straks ook borstvoeding geven. Dan kunnen die grote tieten me gestolen worden. Als m'n vriend er van kan genieten, dan heb ik er natuurlijk ook baat bij (nymph) :D

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben nu trouwens van 75B naar 85C gegaan... Pfff wat een omschakeling. Vooral die omtrek bevalt me niet zo....

Heb een beste romp nu. M'n vriend noemt me liefkozend mini mamoet of rompje.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Fijn dat hij nog wel mini voor die mammoet zegt ;) Je moet je zorgen gaan maken als jij je gewoon een mammoet noemt, haha.

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha ik vind het niet erg. Ik draag zijn baby en 20 kilo mee nu.
    Als ik maar niet forever zo dik blijf.
    Hij plaagt me

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat naar dat jij je daar zo rot en onzeker over voelt. Ik zou me daar zelf geen seconde naar om maken, maar goed, dat is makkelijk gezegd van mij. Probeer het naast je neer te leggen en te denken: Beter dat ze van me kletsen, als van me vreten.......

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik herken dat onzekere wel over te kleine borsten.
    Draag ook bh's met vulling maar ik schaam me daar niet echt voor.
    Ik zou het niet zomaar vertellen in gezelschap maar als iemand het aan me zou vragen zou ik er niet om liegen.
    Maar jouw partner wist dat jij je ervoor schaamt en niet wilde dat die vrienden het zouden weten... ik vind het dus wel een beetje dom van hem. En het ligt ook voor de hand dat erover gepraat gaat worden want dat deden ze ook over die andere meid...

10. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Kun je nagaan hoe klein het probleem in zijn ogen is ;)

11. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ja hij ziet het probleem niet, hij vindt mij goed zoals ik ben. En natuurlijk zou dat ook genoeg moeten zijn, maar ik heb die onzekerheid nu eenmaal. Hij is sowieso geen denker, maar een doener. Hij doet altijd alles zonder er eerst bij na te denken. Dus misschien had ik het ergens ooit wel moeten verwachten.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooh wat jammer dat je man er niet even over na denkt zeg :(
    Is absoluut niet iets om je onzeker over te voelen, maar als je dat wel zo erg hebt dan mag je man daar zeker even rekening mee houden. Nu is het natuurlijk wel een man, en die zijn helaas lang niet even snugger.

Maar meid, als het een vriendin van je is dan zal ze je absoluut neit belachelijk maken. Doet ze dat wel, dan weet je direct genoeg.
    Sowieso vind ik dat achterbakse geroddel over een bh niet kunnen!
    Hier noemen wij het onder elkaar als vriendinnen onze 'dikke t*eten bh's' en zijn we ontzettend trots op onze dikke boobies die dan in 1 keer ontstaan :D

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Snap dat je hier enorm van baalt, inderdaad niet leuk..
    Misschien volgende keer direct assertiever reageren.

Als ik zo'n opmerking gemaakt hoor worden, zou ik iets zeggen van.. Tsja je moet wat, kijk ik draag ze ook, ik ben nou eenmaal niet gezegend met een aardige cup.

Ik kan me er sowieso niet druk op maken, ik heb cup B, als ik wat slanker ben, zelfs maar een A. Ik draag alleen maar push-ups, soms een wonder bra.. I love the maximizers van Honkemuller! Boeit me echt niets!

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Denk niet dat jou man dit express heeft gedaan.
    En geen idee hoe oud ze zijn maar gesprek klinkt als een stel kleine kinderen bij elkaar.

Deel Deze Pagina