Hoi hoi! Titel zegt het al... Ik zit op 13 dpo, morgen nod en heb al 3 dagen een negatieve test in handen. Normaal gesproken zijn mijn boobies erg gevoelig 5 dagen voor mijn periode, maar dit keer niet het geval. Moet ook zeggen dat ik deze ronde er Totaal niet mee bezig ben geweest, tot ik de symptomen terug ging lezen van vorige maanden... Ik heb natuurlijk sinds 10 dpo vol goede moed elke dag een test gedaan maar elke dag was het negatief.. Nu heb ik hier heel het forum afgespeurd en kwam veel nuttige informatie tegen maar toch mijn vraag, wie testte er op 13 dpo nog negatief en bleek toch na aantal dagen zwanger te zijn? Liefs xx
Hoi, Ik denk dat je ook wel hebt gelezen dat testen vóór je NOD tricky is, hè? Want je kunt positief testen, maar in zo'n pril stadium kan er nog veel misgaan. Ik heb wel eens gelezen dat iedere vrouw meer dan tien keer in haar leven zwanger is zonder het te weten, omdat het vroeg mis gaat. Daarnaast kun je ook traag HCG aanmaken, waardoor je helemaal ontmoedigd wordt van de witte testen. Ik maak dus trager HCG aan en heb ook 2 dagen ná mijn NOD extra gevoelige testen moeten gebruiken voor een positieve test. Dus ja, het kan nog! groetjes Patricia
Hmmm, ik weet niet of al testen op 10 DPO zo verstandig is. Ik weet dat het nonsens klinkt maar probeer dit niet te doen. Het is veel te vroeg. En al ben je niet zwanger, ga je je alleen maar opfokken door die negatieve testen. Wacht geduldig af op je NOD zou ik zeggen. Ik had ook die testdrang toen wij bezig waren maar de maand dat het zo ver was had ik het niet, ik wist het gewoon zeker dat ik zwanger was. Probeer naar je lichaam te luisteren en niet te testen, daar wordt je alleen maar moedeloos van.
Dankjewel voor de reacties! Het is ook stom om zo vroeg te testen, maar de dagen lijken zo ontzettend lang zo! En sommige verhalen lees ik en dan denk ik, ohhh hun testen ook zo vroeg en krijgen een knalposi test, dat gebeurd mij vast ook... tja, niet dus. ik ga me (proberen) te beheersen en niet te testen voor vrijdag.... liefs