Utrogestan en symptomen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moniek84, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniek84

Moniek84 Lid

15 sep 2013
    40
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben nu op dag 22 van mijn cyclus en heb opeens symptomen:
    Duizelig, obstipatie, moe, pijnlijke en grotere borsten.

Ik ben onder behandeling bij het ziekenhuis aangezien dit onze 20e ronde is en ik helaas nog steeds niet zwanger ben.
    Ik neem utrogestan sinds mijn eisprong vaginaal in 3x per dag.

Kan iemand mij vertellen of dit hoort en of het zwangere gevoel misschien bij de medicijnen passen of dat ik misschien wel zwanger ben.

Hoop op het laaste, het duurt allemaal zo lang!!

2. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan alle 2 natuurlijk. Bijwerkingen van utrogestan zijn ook zwangerschapskwaaltjes. Ik had veel last van duizeligheid en obstipatie!

3. sje001

sje001 Lid

21 jan 2015
    36
    4
    8
    Hi Moniek,
    Ik zit momenteel in mijn derde ronde met utrogestan en ik moet jammer genoeg zeggen dat ik al heel het arsenaal aan zwangerschapssymptomen heb gehad. Eerste keer voortdurend steekjes, meer afscheiding, hoofdpijn,..tweede keer misselijk erbij en pijnlijke borsten,..dus ik vind het heel jammer om te zeggen maar kan zeker ook aandoe medicatie liggen...maar ook aan een zwangerschap natuurlijk...Dat vind ik het meest rotte aan die stro, dat het een beetje een minde*ck is ;) Nu heb ik weer pijnlijke borsten en krampen.. ik durf al niet meer hopen..Ik hoop alvast wel met jou mee!!!!

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik had geen bijwerkingen van de utro behalve een schimmelinfectie:( en de ronde na de utro een heeeel vroeg ei dus hou dat in de gaten! Ik heb m daardoor gemist.. Maar toch zwanger! Ben overtuigd dat de utro t laatste zetje heeft gegeven. Sterkte met afwachten!!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Utrogestan kan inderdaad wel voor typische zwangerschapskwalen zorgen. Dus er is niet zoveel van te zeggen, helaas. Succes!

6. Moniek84

Moniek84 Lid

15 sep 2013
    40
    0
    0
    Ja had al wel zoiets van zal het daarvan af komen.
    Je hoopt natuurlijk een zwangerschap.
    Ik heb steeds een onregelmatige cyclus of gewoon een hele maand bloedverlies en ben pas 30.
    Het zorgt in ieder geval wel dat ik niet meer bloed nu dus dat is een pluspunt en mijn eisprong wordt gemeten en mijn bloedwaardes ook.
    Nog 6 dagen wachten totdat ik moet testen.
    Dan maar geduldig afwachten.. Pff erg moeilijk!

Deel Deze Pagina