onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suus123, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Suus123, 7 mei 2015
    Laatst bewerkt: 7 mei 2015
    Ik ben nieuw hier, maar lijkt me er fijn om het er over te kunnen met iemand anders dan mijn man. .... veel vriendinnen om me heen lopen met een dikke buik en wij hebben elke maand de teleurstelling. ..Wij zijn sinds vorig jaar oktober bezig en nog niet gelukt. Ik weet dat het wel 2 jr kan duren maar mijn vriendinnen zijn allemaal binnen half jaar zwanger! !... mijn man zegt ook aldoor je bent er teveel mee bezig maar ik kan niet anders, het is toch iets heel speciaals en als je er voor gaat dan ga je er ook helemaal voor toch? En er dan niet mee bezig zijn is dan niet te doen. ....nu is hij er de laatste tijd ook meer mee bezig, vanochtend moest ik voordat hij aan het werk ging naar wc om te kijken of periode er ook is.... maar gelukkig niet! Ben nu 3 dagen overtijd maar test is negatief. ... *zucht*

Hoe gaan jullie met die onzekerheid om? Ik wordt er lichtelijk gek van....

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi! Ik snap je helemaal! Wij zitten in ronde 21 en ben erg best klaar mee. Iedereen zegt wel; komt wel. Ajoh maak je niet druk. Maar dat doe je wel! Ik wordt er bijvoorbeeld heel onzeker van alsof mijn lichaam niet "werkt". Ondanks de goede uitslagen bij de gyn. Zijn jullie al bij de gyn geweest voor onderzoeken?
    Succes in iedergeval..

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Irritant he? Wij zijn nog niet bij een gyn geweest maar als dit nog zo blijft dan wel even naar huisarts toe.... ben nu 2/3 dagen te laat dus spannend. .. maar zal vast dit weekend komen. .....

jij ook succes hoor!

4. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal hoor!
    Ben zelf iets langer dan een jaar bezig.
    Wel al bij de huisarts geweest en aangegeven. Mijn vriend heeft al onderzoek gehad en dat is helemaal oke!
    Ik moest t van de huisarts nog 3 maanden aankijken want we zijn beide nog jong (25)
    maar na mn laatste menstruatie begin ik toch wel lichtelijk geïrriteerd te raken van alles!
    Dus als t deze ronde niet raak is, dan toch nog maar eens bellen naar de huisarts

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hier nog 1 alles is goed maar zwanger worden nee hoe kan dat nou ?? vraag ik me dan af...

6. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hier hetzelfde. Sinds oktober 2014 bezig en inmiddels in ronde 7 beland. Je wordt er echt onzeker van maar naar huisarts gaan kan nog niet. Proberen nog van alles. Maar de moed zakt me steeds meer in de schoenen..

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja je wordt er behoorlijk onzeker van, soms geirriteerd, soms weer hoopvol, dan weer verdrietig..... En dan die dooddoeners van ' t komt wel' en ' alle tijd' van familie die weet dat je ermee bezig bent. Pfff, wat weten zij ervan. Is vast goed bedoeld, maar beter zeggen ze niks erover.

Wij vrouwen zijn sterke wezens, en dus ook in staat om iedere keer weer het positieve erin te zien en weer de draad op te pakken na de ongi periode. En dat is ook het enige wat we kunnen, sterk zijn en er weer geloof in hebben dat het ooit goedkomt.
    En tja... Wat moet je anders, want de moed opgeven is ook geen optie.

Digi knuffel, en blijf geloven

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Klopt zeker ja dat wij veel moeten verdragen als vrouw zijnde ik heb het nu wat los gelaten, leef gewoon vrijer en veel minder gestrest komt het dan komt het en anders maar niet... anders heb ik geen leuk leven meer vol frustratie en stress.

9. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Tis echt vervelend. Begin echt te twijfelen aan mezelf. Wij zijn ook nog jong(27&32) dus zou je zeggen dat het goed moet komen. Vooral de vragen; zo en wanneer jullie? Of wanneer zie ik je kachter een kinderwagen lopen? Denk ik ook hallo je moet eens weten. Maar ja tis niet iets wat ik tegen iedereen zeg. Volgende week na zes maanden weer naar de gyn ben benieuwd wat ze gaan doen qua onderzoeken. Iedereen heel veel succes!!!

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor de reacties! Wij hebben het niemand verteld dat we bezig zijn dus ik kan alleen mijn frustraties met mijn man delen. ..... maar nu ook hier, voelt goed! Was gisteren 2 dagen na nod en ja hoor bloeding.... kon wel huilen (stiekem ook gedaan)..... het rare is dat ik nu echt het gevoel had dat het zover was, buik dikker (terwijl ik laatst 7 kilo ben afgevallen ), grotere borsten, heel erg moe etc.... maar blijkbaar wordt ik heel erg voor de gek gehouden door mijn lichaam, wordt er gewoon een beetje boos van...... ik ben een vrouw, moet toch verdorie wel zwanger kunnen worden? :(

Beetje gefrustreerd dat ik weer naar drogist kan maar niet voor testen......

11. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja vermoeiend he!
    Wij hebben het ook niemand verteld. Een vriendin van mij weet het omdat zij ook lang er over gedaan heeft en weet hoe het is. Dus kan bij haar ook steun vinden.
    maar al die vragen zijn het vervelendst hoor!

Wat ook vervelend is zijn mensen die "per ongeluk " zwanger zijn. Mijn zusje is dat ook. en ik gun het haar van harte hoor neem me ten goede Maar in t begin bond ik het zo moeilijk. Zij kwam met de woorden "niet gepland, gewenst" nou vreselijk is dat!

12. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ja dat ken ik.... ik heb momenteel 3 zwangere vriendinnen... 1 daarvan is zwanger van de 2e... ik gun het haar heel erg maar toen ik het hoorde ging er wel een gevoel door me heen van Hey jij hebt er al 1 ik niet! Heel egoïstisch maar kon er niets aan doen. ...

Had deze x echt het gevoel dat het zo zou zijn, maar periode is gisteren gekomen dus nu best verdrietig. ....

13. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Volgens mij hoor je de verhalen van bij wie het meteen lukt gewoon veel meer en veel vaker. Alsof het een prestatie is waar je trots op moet zijn. Feit is, dat het in de regel helemaal noet vanzelfsprekend is dat het snel lukt en dat je er weinig invloed op kunt uitoefenen. Wij zijn meer dan 2 jaar bezig geweest, met medische hulp. Moet ik me dan minder vrouw voelen dan iemand bij wie het in een keer lukt? Gelukkig ben ik ook een uitzondering op de regel, maar dat zijn vrouwen die binnen 3mnd zwanger zijn ook!
    Het zijn romantische Hollywood verhalen, we maken onszelf helemaal gek met de verwachtingen die we voor onszelf scheppen. Helaas heeft het tijd nodig...

14. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nonie, jij hebt echt helemaal gelijk! Ik denk dat mensen bij wie t langer duurt dat ook gewoon sneller zullen vertellen.

Suus t is niet egoïstisch maar logisch. Jij weet van jezelf heus wel dat je het haar gunt. en zij weet waarschijnlijk je situatie nieT. Mijn zusje weet t ook niet van mij dus ik probeer voor haar zo leuk mogelijk te doen en vind het ook echt wel leuk voor haar hoor. Maar t was toen ik het hoorde best pijnlijk en ik was er wel verdrietig van. Wanneer ik zelf zwanger ben zal ik het misschien nog wel vertellen.

maar we houden gewoon in ons achterhoofd dat t heus lemaal wel goed komt.

Balen van je menstruatie maar kop Op! Nieuwe ronde nieuwe kans

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klopt helemaal hoor Nonie! Het is niet de normaalste zaak van de wereld!

En ik ga er ook vanuit dat het allemaal wel een x goed komt P03sl13f! Dat moet ook wel anders maak je jezelf gek! Waar ik nu helemaal niets van begrijp is dat ongi weer weg is. ... ca. 2 dagen (sorry) helderrood en eerste dag minder dan normaal en 2e dag niet superveel en nu weg.... Tijdens pil periode en maanden daarna toch zeker 5-6 dagen, nu al 2x maar max. 2 dagen....? Snap er niets meer van......

16. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Dat kan goed hoor suus, dat je echt menstruatie gewoon een stuk koeter is dan de pilbloeding. Heb ik ook altijd gehad, maximaal 3 dagen en zou het in theorie afkunnend met 1 Verbandje.

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ok.... ik denk dat dat het ook was...maar sinds vanochtend buikpijn (steekjes aan de zijkant en in het midden) en last van onderrug... buik is nog steeds wat opgezet, borsten wat voller/zachter.... en kan echt overal om huilen. .... snap er niets meer van. .....

heb nog een test misschien morgenochtend toch nog even testen.?

Deel Deze Pagina