Hallo meiden, Ik heb even een vraagje. Zoals jullie hierboven zien, heb ik 12 maart een miskraam gehad .. wist niet dat het zoveel met me zou doen. Dus we hadden besloten om het even op een laag pitje te zetten om het een plekje te kunnen geven. We ging over op "voor het zingen de kerk uit". Maar nu heb ik heel de dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden, terwijl dat dat pas zondag moet gebeuren. Kan het zijn dat ik toch weer zwanger ben of zou mijn syclus van slag af zijn vanwegen de miskraam ? Durf niet zo goed te testen, ben bang voor de tegenslag .. Weet dat jullie dat niet voor mij kunnen zeggen, maar ben benieuwd naar ervaringen hoe dat bij jullie is gegaan.
Je kan niet zo snel weer zwanger zijn denk ik maar weet je wel zeker dat je een miskraam hebt gehad afgelopen maand?
Je cyclus kan wat van slag zijn na een miskraam. De eerste menstruatie na miskraam was hier ook altijd veel heviger. Maar ook ineens een langere of kortere cyclus. En het zou kunnen dat je weer zwanger bent en nog voor nod zit...kan alle kanten op.
Dank jullie wel voor de reacties. We wachten het maar af . Denk ook niet dat het zo is, maar je weet het maar nooit ! Denk je even rustig aan te doen, zit je nog steeds in die zenuwen pff ..
En rockertscience, om nog op jou vraag terug te komen, ja heb een miskraam gehad. Heb nog een echo gehad en alles was weg. Al weet je dat zelf dat je dat te zien ga krijgen, het is toch een klap in je gezicht..