Jeetje blijft spannend zo! Kan inderdaad weleens pauzeren tussen bevruchting en innesteling. Gebeurd niet vaak maar als het gebeurd betekend het niet dat het een ongezonde zwangerschap is. Hopelijk over 10 dagen een mooi baby'tje te zien!
Het gekke is, ik heb op 9dpo voor het eerst positief getest dus heel vroeg. En 1 dag na mijn NOD had ik op de clearblue 2-3 staan wat in feite nog helemaal niet kan. De groei die heeft dus stil gestaan vanaf de innesteling ergens. Ik blijf het maar vreemd vinden. Maar goed, er is iig vooruitgang geboekt. Nu weer 10 hele lange dagen wachten. Hoop dan echt een kloppend hartje te zien!!
Ik las je berichtje nog een keer en dat lijkt mij dan eigenlijk de enige verklaring dat je wel vroeg zo'n test hebt gehad. Ik hoop dat dat het is iig en dat ukje vanaf nu goed gaat groeien!!!
Vroeg positief testen heeft niks te maken met een tweeling. Was het maar zo makkelijk 😉 Een snelle hcg opbouw kan ook zeker bij een eenling. Feit blijft wel dat de hcg opbouw nog steeds traag verloopt. Maar hij stijgt en je echo's lopen ook op (om het maar even zo te noemen). Vind het wel ontzettend vervelend voor je al die onzekerheid. Niet echt genieten zo. Hopelijk kan je dat over 1 1/2 wel!
Ze gaan nu ook maar niet meer naar het hcg kijken maar naar de progessie op de echo's. M'n moeder zegt dat ik me beter maar kan ontspannen/genieten en positief kan zijn maar dat kan ik echt nog niet. Waarschijnlijk word ik pas wat rustiger als ik een mooi hartje heb zien kloppen.
De adviezen van ontspannen/genieten zijn lief bedoelt, maar als je zelf in het schuitje zit is het toch wel wat anders Meiske, ik heb geen idee hoe dat werkt. Je leest wel vaker dat mensen sneller op de 2-3 zitten bij een tweeling en dat samen met het bericht van de gyn. Buiten dat is het toch speculeren en meer dan duimen dat het nu goed gaat kunnen we helaas niet doen.
Dank jullie wel voor alle berichtjes. Idd meer dan wéér afwachten kunnen we niet doen en toch wat afleiding te zoeken. Teveel stressen is ook niet bevorderlijk voor de zwangerschap, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk Ik hou me maar vast aan het idee dat het er nu alweer beter uitzag dan vorige week.
Ja dat ontspannen en genieten is niet te doen als je zo in onzekerheid zit. Helaas kunnen heel veel mensen dat niet begrijpen. Hagedisje, dat begrijp ik maar ik wilde je alleen uitleggen hoe het zit 😉 Lang niet iedereen met een tweeling heeft een snelle hcg opbouw.
Hey met mij is het goed hoor. Nog een weekje wachten dan mag ik weer voor een echo. Nog een week in onzekerheid zitten dus...pfff Ik heb net geloof ik wel een ini mini wormpje ontdekt op een hele slechte kwaliteit echo foto. Kunnen jullie eens meekijken? Op de foto zie je de baarmoeder, de vruchtzak en volgens mij daarin een klein foetusje...??? Sorry voor de slechte kwaliteit. Ik kreeg geen foto's mee en heb toen ik me mocht aankleden snel wat foto's van het schermpje genomen.
Ik zie idd wat je bedoelt! Wat is het links dan wat ze hebben opgemeten? Ik blijf heel hard duimen voor jullie!!
Ik denk iets van de eierstokken Ze hebben namelijk ook zo'n zelfde foto van de andere kant van de baarmoeder gemaakt.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het is maar ik zie wel wat je bedoelt. Lijkt wel op een vruchtje inderdaad! Maar mag aannemen dat ze dat dan zeker wel gezegd zouden hebben.
Mn frans is nog niet zo best helaas. Ze liet me ook niet meekijken op het scherm dus ik heb geen idee wat ze allemaal heeft opgemeten. Ik heb ook geen foto's meegekregen maar ik bekeek deze foto net nog eens goed en toen viel me dat op. Lijkt wel een klein vruchtje idd. Pfff nog 7 nachtjes slapen.