Onzekerheid

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaLaura86, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLaura86

MamaLaura86 Nieuw lid

19 jun 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik ben momenteel 11 weken zwanger, volgens mijn eigen berekening. Maar ik weet het allemaal niet meer:$
    Ik ben al meerdere keren bij de verloskunde en de gyn geweest, maar hoor iedere keer weer iets anders. Tijdens de eerste echo vermoedde de vk een buiten baarmoederlijke zwangerschap, 2e echo was een leeg vruchtzak te zien met dooierzak. Ben toen doorgestuurd naar de gyn voor curretage, toen ik in de stoel lag zag zij wel een vruchtje :eek:. Ik moest een week later terug komen, ik had opeens weer hoop gekregen dat het mss wel goed kwam. Ben vandaag weer geweest en vruchtje was nog steeds te zien alleen geen hartslag:cry:. Heb cytotec meegekregen... maar ik vertrouw het niet meer wat als ze het weer niet goed gezien hebben?? Ik word echt gek van onzekerheid. Heb de pillen ook nog niet gebruikt, want stel dat het vruchtje nog te klein is? Want ze hebben pas sinds 1 week het vruchtje gezien! Wie heeft zoiets ook meegemaak?

Een onzekere mama

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Meid als je 11 weken zwanger bent hoor je een heel kindje te zien.
    Het enkel zien van een vruchtje hoort bij een zwangerschap van 5-6 weken. En dan hoor je een week later echt een hartje te zien kloppen.
    Ik heb bij mijn eerste zwschap precies hetzelfde gehad. Geen enkel teken van een miskraam en toch al weken een levenloos vruchtje in mijn lijf.
    De gyn is zeker van de zaak anders krijg he geen cytotec mee.
    Het is belangrijk dat je deze pas gebruikt wanneer je er klaar voor bent. Bij twijfel kun je altijd om een extra echo vragen.
    Sterkte het is heel heftig.

3. MamaLaura86

MamaLaura86 Nieuw lid

19 jun 2017
    2
    0
    1
    Vrouw

Dankje wel voor je reactie.. ik had het zelf al geprobeerd te verwerken, maar omdat ze de laatste Keer opeens wel een vruchtje zagen, kreeg ik weer hoop. Heb een onregelmatige cyclus en dacht steeds stel dat ik niet zo ver ben als ik zelf denk. Ik twijfel of ik de natuur zijn gang laat gaan, of dat ik het zelf opwek met cytotec. Maar weet niet hoe lang ik dan zou moeten wachten...

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoi hoe gaat t met je?

Deel Deze Pagina