Afgelopen zaterdag is mijn linker eileider verwijderd ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb tijdens de zwangerschap alleen op 3 en 4 dec bloedverlies gehad en daarna niet meer. Ook na de ingreep totaal niet gevloeid. Tot een half uur geleden, toen begon het boedverlies pas. ik heb er ook wat buikpijn bij en het is zeg maar verelijkbaar met een normale menstruatie. Is dit normaal, dat je pas 6 dagen later begint te vloeien?
Ik denk dat t vrij logisch is, het HCG in je lijf breekt pas af als t vruchtje er niet meer in zit, dus dat t even duurt lijkt me wel. Dan zou vandaag cyclusdag 1 zijn
Ik heb afgelopen maand ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Alhoewel het bij mij vanzelf oploste en er geen operatie nodig was heb ik inmiddels het nodige gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij een operatie wel nodig is. Operatie is meer regel dan uitzondering. Het bloeden na de ingreep is volgens mij vrij normaal. Wat heeft de arts je verteld? Als je het niet vertrouwd kun je altijd met hun bellen.