Sinds vanmiddag eigenlijk continue last van een harde buik. Heb wel vaker harde buiken maar zo lang achter elkaar niet eerder gehad. Het voelt ook totaal niet prettig beetje pijnlijk zelfs. Ben net 26 weken, meer dames die dit herkennen?
Hoe gaat het nu? Ik heb er bij vlagen ook last van. De afgelopen dagen ging het goed, maar vannacht en vanochtend schiet hij er bij elke beweging weer bij in. Maar ik heb gemerkt dat mijn baarmoeder erg reageert op darmactiviteit, dus hopelijk kan ik straks naar de wc en meestal gaat het dan ook weer een stuk beter...!
Deze zwangerschap al heel vroeg en best vaak. Zijn niet pijnlijk maar soms wel ongemakkelijk. Hier gebeurt het bij inspanning. Opstaan, traplopen wandelen etc.
Ik zit sinds 20 weken zwangerschap al in de ziektewet. Ik had dan wel echt pijnlijke harde buiken. Baarmoederhals al twee keer opgemeten, nu met rust is het aardig te doen. Neem goed een stapje terug, ‘gewoon’ harde buiken is niet erg, wel een teken het rustiger aan te doen. Anders kan het door slaan...