onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hannelore13, 5 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannelore13

    Hannelore13 Actief lid

    13 okt 2020
    411
    220
    43
    Ha meiden!

    Met de positieve test vorige week lijkt al mijn nuchterheid door de wc verdwenen...

    Ben nu, volgens eigen berekening, 4+4, en heb nog weinig symptomen.
    Zo nu en dan last van mijn tepels (zijn nu echt gevoeliger!)
    Moe, moe, moe
    af en toe zeurend gevoel onderbuik
    Bij niezen scheuten door de liezen (bandenpijn?)

    Ik kan me moeilijk herinneren hoe het bij de vorige zwsp was. Die is helaas geeindigd in een MA, en daarmee heb ik misschien ook de symptomen wat verdrongen?
    Weet nog wel dat ik op een gegeven moment elke ochtend misselijk was, heel vaak last had van tepels en bandenpijn, maar bij welke termijn?

    Afijn, nu dus onzeker.
    Zit alles wel goed?

    Ben van plan om eind volgende week (dan 6 wkn) de vk te bellen voor een afspraak.
    Zij maken wel vroege echo's maar meen me te herinneren dat het voor 8wkn niet veel zin heeft?

    Wie kan me moed inpraten?
    Voel me echt een zeur nu, normaal ben ik echt broodnuchter.
    Fijn dat ik het in elk geval even van me af kan schrijven
     
  2. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hoi hoi

    Heel begrijpelijk die onzekerheid, het hoort er helaas allemaal bij. Ik heb afgelopen donderdag een positieve test gekregen, dus nu 4+4. Ik heb echt een zeurend zwaar gevoel in mijn onderbuik en mijn boobs doen zeer. Soms een beetje harde buiken gevoel...

    We kunnen alleen maar hopen op een plakbeeb.

    Ik heb helaas ook al 3 miskramen gehad dus de angst zit er ook behoorlijk in.
     
  3. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ik vind dat je al best wat symptomen hebt als ik je zo hoor! Pijn in de liezen met regelmaat, vreselijk moe? Meestal lopen de kwalen op wanneer je HCG stijgt, dus v.a. week of 6.. Al hoop ik voor je van niet, want minder kwalen hebben is eigenlijk ook heel fijn (heb ik tot nu toe ervaren!) En gefeliciteerd! :D
     
    Sophie2019 vindt dit leuk.
  4. Hannelore13

    Hannelore13 Actief lid

    13 okt 2020
    411
    220
    43
    Dank je wel.
    Dan zouden we gelijk op lopen, leuk!

    Ik hoop voor ons samen op babys die blijven zitten en leven!
     
    Christiana vindt dit leuk.
  5. Sais95

    Sais95 Actief lid

    14 mrt 2021
    491
    358
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! En ik kreeg pas echt symptomen vanaf week 6, daarvoor voornamelijk krampjes alsof ik ongesteld ging worden. Dus ik zou je niet teveel zorgen maken en gewoon lekker genieten :)
     
    Hannelore13 en Christiana vinden dit leuk.
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Ik kon pas laat bij de VK terecht (+-10 weken), ondanks historie, dus heb maar een heeeeele vroege pretecho gedaan. Die had ons eerder met ons zoontje ook geholpen dus snapte dat ik er niet op zat te wachten pas (en precies bij DIE week en aantal dagen) dan bij een VK te komen.

    Zoontje was met 8 bijv prima en bleek met 10wkn ineens hygroma colli te hebben. Gup 3 had een hartslag en week 7 hartslag foetsie (had t knipperlichtje gefilmd gelukkig want met corona mocht mn man er ook niet bij zijn), gup 4 haalde de vk niet.

    Ging er mij alleen om dat er sprake was van een zwangerschap en dat die gup op de goede plek lag. Dat durven ze dan nog wel aan want verder "mogen ze niks" want t heeft dan een medisch karakter ofzo.

    Maar met eerdere zwangerschappen met wisselend succes herken je zelf ook t nodige alleen of t op de goede plek is, dat is voor mij nog steeds een mysterie.

    Kregen er een flikkerlichtje bij cadeau, dat was wel een mooi cadeautje.
     
  7. Hannelore13

    Hannelore13 Actief lid

    13 okt 2020
    411
    220
    43
    Sinds gisteravond bloedverlies
     

Deel Deze Pagina