Zaterdag 5januari,.10weken zwanger kreegik dus enorme bloeding en verloor allerlei dingen,.,.naar t ziekenhuis geweest want had het opgevangen,. inwendige echo gehad en hm jah kon er van uitgaan dat we ons kindje verloren waren,. nou dan stort je wereld in!,.nu week later moest ik weer terug komen voor controle,.in die weekheb ik nog krom gelegen van de pijn,.,.echt niet fijn! dus vanmorgen weer terug geweest inwendige echo gehad,. toen heeft ze der baas maar bij gehaald want zezag nog wel wat in mijn buik maar wis niet wat,. mijn baarmoeder was nog wel opgezet,.en haar baas zei ook,.ja er zit nog wat in maar dat zal wel stolsel zijn en bloed ,.,.maar hoeft niet schoongemaakt worden ,. ik dacht dat als er nog wat was achtergebleven dat je dan curretage onderging,.voor zover ik t allemaal heb gelezen op het internet,.,. Wie heeft zoiets ook meegemaakt? maar als er nog stolsel zit enbloed,.dan neem ik aan dat je veel zou gaan bloeden na inwendig gevoelt tezijn toch? Ik bloed nu amper nog enkel heelklein beetje bij het vegen,.,. erg vreemd allemaal... liefs Angelique
jee meid wat een onzekerheid allemaal maar moet je nog een keer terug komen? zou denken dat hun hopen dat het vanzelf eruit komt en anders zou ik over een paar dagen of 1 week nog eens terug gaan zeker als je er last van blijft houden maar niks verliest heel veel sterkte !