Hallo allemaal, Ik ben 5 weken en 6 dagen zwanger en heb behalve gevoelige borsten, moeheid en menstruatiebuikpijntjes verder geen vervelende zwangerschapskwaaltjes. Ik ben heeeeeeel erg blij dat ik zwanger ben maar toch voel ik me wat onzeker de afgelopen dagen. "Oh jee, hebben we wel de juiste keuze gemaakt" en "oh jee, ben ik echt wel toe aan zo'n kleintje". Dezelfde dag kan ik ook weer leuke kriebels in mijn buik krijgen bij het idee dat ik zwanger ben en kan ik wel een gat in de lucht springen. Kortom...volgens mij moeten dit de hormonen zijn...of niet? Herkent een van jullie dit? Groetjes Lisa
Ik denk niet zo zeer de hormonen maar de inpact dat dit alles op je heeft. Ineens is het zo ver.. kun je niet meer terug enz.. Spannend he?
Volgens mij zijn de meesten wel onzeker. Het is een hele verandering in je leven, dus het is ook niet zo gek. Enne gefeliciteerd nog!
Hallo dames, Dat is fijn om te lezen. Het voelt soms inderdaad van "oh jee, nu kunnen we niet meer terug" terwijl ik ook helemaal niet terug zou willen maar goed. Het zal er allemaal wel bijhoren. Bedankt voor jullie reakties. Liefs Lisa