Onzekerheid...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by WendyM, Feb 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WendyM

WendyM Lid

Jan 27, 2008
    62
    0
    0
    Beste verloskundige...
    Zondag avond moest ik plassen en had ik bij het afvegen helderrood bloed aan t wc papier zitten.Later zat er ook in beetje in mijn onderbroek.Na een half uur ging ik weer naar de wc en was het heldere bloed alweer weg en was het meer bruinig...(ik had de hele middag lopen poetsen..)Nu heb ik sindsdien elke ochtend als ik naar de wc ga en ontlasting heb gehad bruinige afscheiding met t afvegen.Er komt niks in t inlegkruisje alleen aan t wc papier,niet veel dus.En gisteravond was het weer een beetje helder met afvegen na t plassen.Maar binnen 10 min ook weer weg...En vanochtend dus weer bij de ontlasting bruinige afscheiding....Wat is dit toch?Wordt er bloed nerveus van,gaat het nu mis?Ik heb geen erge krampen ofzo.Wel een beetje af en toe maar die heb ik al vanaf het begin!Kan dit het begin zijn van een miskraam?En waarom duurt t dan zo lang voordat het doorzet?Of hoort dit erbij?Kunt u mij mss wat duidelijkheid geven?Alvast bedankt!

Groetjes!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi WendyM,

dit is helemaal niet erg. er is een klein vaatje geknapt in je baarmoedermond en dit geeft vaak eerst een beetje helderrood bij je afscheiding en dan kan het nog een paar dagen bruinige afscheiding geven. Niet druk om maken hoor, is heel normaal. Het kan zomaar gebeuren, na gemeenschap of na een drukke dag.

Groetjes Brigitte

3. WendyM

WendyM Lid

Jan 27, 2008
    62
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord.Ik had nog een vraagje hoe lang kan die bruinige afscheiding aanhouden?Het is nu vrij en ik heb er nog steeds last van...

Groetjes

Share This Page