Hallo VK, Op 4 januari ben ik gecuretteerd en op 21 januari had ik alweer een positieve ovutest. Het is nu inmiddels 13 februari en ik ben nog altijd niet ongesteld.. Begin februari heb ik wel enkele dagen last gehad van bruinverlies en doorzichtig slijm met wat bruin er in Zou dit mijn ongi kunnen zijn geweest? Omdat mijn baarmoeder schoon is gemaakt tijdens de curettage en ik daardoor minder baarmoederslijmvlies heb aangemaakt, waardoor mijn ongi weer veel minder was? Ik heb al een zw test gedaan en die was neg. Groetjes, Roosje
Hoi Roosje, als de ovutest klopt, had je inderdaad al je menstruatie moeten hebben. Vaak zie je ook na een curettage dat de menstruatie wat heftiger is. Ik denk dat je lichaam nog een beetje van slag is van de zwangerschap en de curettage. Het zou kunnen dat het toch een milde menstruatie was, maar geef het nog maar even de tijd en laat de ovutest maar even voor wat ie is. Ik snap dat je het liefste weer snel zwanger wilt worden, maar geef je lichaam ook maar even de tijd. Dan ben je zelf straks ook weer wat zekerder van je zaak. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je reactie. Ik wacht het maar gewoon af; geduld is een schone zaak hè?! Groetjes, Roosje