Onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Petra, 4 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Ik word gek van de onzekerheid, word ik ongi of niet. Voel ik nu iets raars of niet? Test doen of nog even wachten???
    Heb vanmorgen een test gedaan en kan eigenlijk pas vanaf zondag testen (6-11)....
    Ik kan aan niets anders meer denken, hebben jullie dat ook???
    Komen de :evil: of komen ze niet???
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geduld meisje is een schone zaak
    maar snap wel dat je ongeduldig bent
    maar ja toch zal je moeten wachten te vroeg testen heeft meestal geen zin
    dus tandjes op elkaar en succes

    gr debbie
     
  3. Patriciaaa

    Patriciaaa Actief lid

    19 jun 2005
    198
    0
    0
    Spannend hoor Petra!!!!
    Ik zal voor je duimen dat die :evil: wegnlijven en dat je een postieve test zal hebben!!!!!
     
  4. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    succes petra!
     
  5. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes Petra ik zal voor je duimen!
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik leef met je mee.
    Het is idd vreselijk die onzekerheid maar te vroeg testen heeft toch geen zin.
    De kans dat ie negatief is is dan natuurlijk erg groot en daar word je alleen maar onzekerder van.

    Duim voor je.

    Silly
     
  7. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hoi Petra,

    Nou dat heb ik ook hoor dat ik nergens anders meer aan kan denken. Ben nu 2 maanden met de pil gestopt en word zo ongeveer gek. Eerst na 33 dagen 8 dagen heel licht bloedverlies (toen al een paar spannende dagen gehad :( ). En nu sinds zondag weer licht bloedverlies, terwijl ik voor mijn gevoel nog volop in mijn 2e cyclus zat :( . Snap er niets meer van en wacht maar even af (banner klopt vast niet meer). Weet dat ik rekening moet houden met ontpillen, maar merk dat ik wel heel ongeduldig ben.

    Hopelijk kun je ons straks verblijden met een positieve test :) ben heel benieuwd. Succes!

    Groetjes Steffie
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 hoor! Ik kan ook ECHT niet meer wachten. Hoop dat de :evil: bij mij ook wegblijft. Ik wil echter pas na het weekend testen (als de :evil: wegblijft)
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Duimduimduimduim!
    Groetjes, Wendy
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ikke duim mee...
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ook!!!
     
  12. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik kan jouw gevoel heel goed begrijpen. Af en toe is het heel erg moeilijk om aan iets anders te denken! Van vriendinnen hoor ik zelfs wel dat als je er teveel mee bezig bent, zelfs tegen werkt... De vrouwelijke gevoelens zijn soms niet makkelijk!

    Succes en ik zal voor je duimen.
    Liefs,
    Cleo
     
  13. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik duim ook met de dames mee!
     
  14. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Hoi,

    vervelend he die onzekerheid en teleurstellingen keer op keer heb het 48 maanden achter elkaar gehad en toen eindelijk was het zover nu 3.5 jaar verder is het voor de tweede na twee maanden direct raak het verschil van nu en toen ik was er de eerste keer continu mee bezig en werd iedere maand onzekerder en de teleurstellingen werden iedere maand heviger en voelde mij altijd zwanger (wat tussen mijn oren zat) mijn dagen werden er door geleid en nu had ik zoiets van relaxt we zien wel.

    Moeilijk allemaal he, het is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Veel succes
    gr. Bianca
     
  15. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Ik ben er denk ik echt teveel mee bezig geweest... gisterenavond begon het al een beetje, ik hoopte innesteling, de :evil: , maar vanmorgen is de hel goed open gegaan....hè balen...
    Maar weer opnieuw proberen en dit keer minder mee bezig zijn, als ik dat kan.
    Elvira? Zijn bij jou de :evil: gearriveerd, ik hoop het niet voor je. Ik duim voor je dat het bij jou weg blijft en de test + uitwijst!!!
    Suc6 allemaal en ik ga gewoon vrolijk weer verder, nieuwe banner nieuwe kansen...
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ga vrolijk met je mee en duim voor ons allen! ;)
     

Deel Deze Pagina