Hey, Ik weet het, ik moet mezelf niet gek maken maar.... Ik zit nu een aantal dagen voor mijn NOD en heb al enkele dagen alle symptomen van een zwangerschap. Ontzettend moe, af en toe misselijk, snel vol maar toch constant honger,krampen in buik en liezen, pijnlijke borsten en opgezette melkklieren. De melkproductie van de eerste was net helemaal weg maar is nu weer een beetje terug. Bij mijn eerste wist ik ook al een week voor mijn NOD dat ik zwanger was omdat ik dezelfde symptomen kreeg. Ik weet ook nog dat de symptomen schommelden in heftigheid en soms helemaal weg waren. Het enige dat ik me niet kan herrinderen is of ook de kleur van mijn tepels wisselden. Vanmorgen waren ze namelijk nog redelijk donker en nu zijn ze lichter. Het is nog iets te vroeg om te testen maar juist omdat ik al deze symptomen voel en herken ben ik er enorm mee bezig en voel ik me gewoon zwanger. Het vruchtje moet echter nog innestelen en dat maakt me erg angstig. Nu de kleur van mijn tepels minder is geworden maak ik me zorgen. Herkent iemand dit? Misschien een rare vraag maar ik maak me echt druk
Nee, ik herken het niet maar ik zou je wel willen adviseren om jezelf niet gek te maken. Ik weet nog in ronde 3 bij mij dat ik vanalles heb gevoeld en er van overtuigd was dat het raak was. Wat een teleurstelling dat het niet zo was en ik gewoon mijn menstruatie had. Ik heb me vanaf toen voorgenomen om me niet meer zo gek te laten maken. Als ik hier de dames op het forum mag geloven kan je vanalles en nog wat voelen, of juist het tegenover gestelde; helemaal niets voelen, uitieindelijk zegt de test en je NOD hoe het er voor staat. Ook blijken de symptomen per zwangerschap te kunnen wisselen. Ik hoop dat je wat kunt relaxen want hoe je het ook ondergaat: je kunt er geen enkele invloed op uitoefenen. Dus laat het maar over je heen komen en wacht je NOD af. Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Groetjes, Lola2