baarmoedermond Pijn bij sex 4 dagen voor nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Iemand misschien enig idee wat het is? mijn nod is over 4 dagen en ik denk nouja weet eigenlijk wel zeker dat het was dat het tegen de baarmoedermond aankwam maar is dat goed of slecht ;) Daarna deed het nog pijn en als ik mijn been bewoog of iets deed het nog meer pijn en toen ik op me buik ging liggen nog meer..was ongeveer met een half uurtje weg.

Iemand ideeen let me know!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan wel door de seks komen ja, als je ongi moet worden hangt je bm laag en als je vriend daar tegenaan komt kan dat echt heel erg veel pijn doen, en dat kan nog even blijven hangen.

3. Niet meer actief

Dus dan zou het dus betekenen dat ik ongi word? Jammer Jammer

Maar bedankt voor je reactie!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik d8 dat het met standjes te maken heeft...ik moet eerlijk zeggen de ene keer voel ik het wel en de andere keer niet...het doet niet zeer maar het is een irritante pijn!

5. Niet meer actief

Ja normaal gesproken hebben wij dat ook met standjes maar deze x was appart want eerst toen hij gewoon boven was geen probleem niks en toen deden we wat anders en toen weer hij boven omdat dat andere npijn deed en toen deed opeens alles pijn :(:(:(

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow okeej...jah dat weet ik niet...ik weet ook echt niet heo het zit met hoge en lage bm

ik zelf heb 2 baarmoeders du misschien zit er een hoog en de andere laag haha

7. Niet meer actief

Haha idd dat zou wel zo kunnen zijn ja

Noujaa me nod is over 3 dagen dus ik merk het vanzelf allemaal wel vond het alleen zo appart

Geduld is een schone zaak he ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoeft niet dat je ongi wordt, ik geloof dat ie bij een zwangerschap ook laag zit, maar bij een ongi in elk geval ook. even afwachten dus..

9. Niet meer actief

zie dat is natuurlijk alwel een beetje opfleurend want ik zat hier al een beetje van nou mooi dan haha maar natuurlijk is het bij iedereen anders we zullen het zien :D

Deel Deze Pagina