Ik ben vandaag 38 weken zwanger. Heb sinds 2 dagen last van een beetje bloedverlies en pijn in rug en heb mijn slijnmprop gezien. Omdat ik nou 2 dagen terug een beetje natte broek had met bloed,had ik verloskundige gebeld en kwam langs en dacht zelf aan een blaasonsteking omdat ik 37-5 zwanger was en dat vond ze een beetje te vroeg voor een 1ste kind bevalling. Werd naar het ziekenhuis gestuurd en daar hebben ze CTG voor de baby gedaan en ik mijn bloeddruk, urine werd na gekeken. Helaas verloor ik geen vocht meer en konden dat niet onderzoeken. Dus urine, alles was oke. Zeiden tegen me dat het een begin van een bevalling kan zijn, maar kan nog wel soms effe paar dagen duren. Nu vandaag weer helder roodbloedverlies bij het afvegen op het toilet met slijm. is dit normaal 3 dagen steeds beetje bij beetje bloedverlies?
Hoi Naantje, een beetje bloed kun je op het laatst idd een paar dagen velriezen. Er is dan door alle activiteit zo aan het eind van de zwangerschap één of meerdere vaatjes gesprongen en daar verlies je een beetje bloed bij. Kan ook een beetje bruinig worden. Zolang het niet als een menstruatie bloedverlies is, is het geen probleem, maar zodra je twijfelt, bellen met je vk. Groetjes Brigitte