wie had ook helemaal geen symthomen na eisprong en wel zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sampy2009, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    normaal voel ik altijd van alles na mijn eisprong maar deze maand juist weer helemaal niet , wie heeft dat ook gehad maar was toch zwanger?

veel liefss:)

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd naar het antwoord. Dus ik lees met je mee ;)

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik voelde me na de eisprong kip lekker ... en was er ook heftig van overtuigd dat ik niet zwanger was deze ronden .... maar toch bleef mijn menstruatie uit en bleek het toch de maand waar ik het totaal niet had verwacht dat ik zwanger was.

4. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    dat is goed om te lezen!;)

5. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Kan me zo onvrouwelijk voelen als ik hierover lees, ik ben me namelijk nooit van m'n eisprong bewust geweest. Het er niet op gelet, maar dus ook nooit wat gevoeld. Wat voelen jullie dan precies??

Heb ook pas bij 7 weken zwangerschap ontdekt dat ik zwanger was.

6. helma85

helma85 Niet meer actief

Mijn eisprong heb k wel gevoeld, maar daarna helemaal geen klachten, misschien ook wel omdat k in een hele lange cyclus zat.
    Nu beginnen de klachten namelijk wel, erg moe, misselijk.

7. rheetje

rheetje Lid

27 jul 2011
    7
    0
    0
    Ik heb ook geen symptomen gehad, dus kwam een beetje als een verassing, terwijl ik die andere pogingen wel van alles wat voelde

8. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik! Ik heb niets, maar dan ook niets gevoeld. De 12 maanden daarvoor dacht ik zowat alles te hebben gevoeld. Ik testte 1 dag voor nod alleen maar omdat mijn ongi dan niet zo hard binnenkomt ( geestelijk). Ik stond af te wassen en testte totaal onverwacht na 2 minutes al vet positief!! Het kan dus echt dames!!

9. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    gelukkig dat doet me goed om te lezen !:)

10. blossom1

blossom1 Lid

1 jul 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen gevoelige maag en zeurderig gevoel in onderbuik af en toe.
    Dacht dat ik niet zwanger was omdat ik helemaal niks voelde aan mijn borsten (normaal bij ongi ook niet) en heb veel energie, helemaal niet moe.

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb vanmorgen pas getest nadat ik een paar dagen overtijd was maar ik voelde ook helemaal niets.

Pas sinds 2 dagen enorm veel plassen en dus overtijd!
    Ik ging doordat ik niets voelde er niet vanuit dat ik zwanger was maar het was toch echt een knaltest vanmorgen!

Ik moet alleen nu wel eerlijk zeggen dat ik nu wel misselijk ben maar dat zal wel van het weinig slapen komen (heb om 5.30 getest nadat ik al een uur wakker lag)

12. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    gefeliciteerd pluus met je zwangerschap! genier ervan:D

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dank je wel! :D

14. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    ik heb sinds 3 dagen af en toe trekkende steken in mijn linkerlies en af en toe in mijn rechter maar dat is ook alles

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    moi ;)

16. Dana

Dana Niet meer actief

ik had ook geen symptomen na mijn eisprong, pas toen ik eigenlijk ongesteld moest worden merkte ik pijn aan mijn borsten.

17. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Gefeliciteerd Pluus, wat leuk!

18. Pip24

Pip24 Lid

16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik zou graag jullie advies willen hebben.
    27 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest. en heb op de dag voor en de dag van de eisprong onbeschermde seks gehad. Mijn vriend is 'voor het zingen de kerk uit gegaan' haha..
    We hebben op dit moment een prachtige dochter van 3 en een tweede is zeker welkom alleen hebben we nog niet besloten om serieus aan de slag te gaan. Daarom ook gekozen om het wel onveilig te doen maar niet in mij klaar te komen.

Ik heb na berekeningen op internet als het goed is vandaag mijn eisprong. Heb al 2 dagen links last onder in mijn buik. Zeurende pijn.
    Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met zwanger worden van alleen voorvocht en of dit uberhaupt wel mogelijik is.
    En bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een soort gelijke pijn gehad onder in mijn buik.
    Allen ben ik er misschien nu iets te veel mee bezig dat ik iets voel en dat het misschien schijn is.

Graag zou ik jullie advies en tips willen.

Liefs

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Absoluut mogelijk... binnenkort maar eens een testje doen...

Ik had trouwens maar één symptoom: darmkrampen! Oftewel aan de diarree maar verder merkte ik helemaal niets

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik heb nooit symptomen na ei sprong gehad. Ik merkte het alleen omdat ik op dieet was en elke ga op de weegschaal stond... normaal kom je net voor je menstruatie aan en zwelt je buik enorm op. (kwma ik ook pas via meetlint achter) en nu gebeurde er de week voor menstruatie niks. Vond ik raar maar ik dacht het zal wel. Na niet beginnende menstruatie maar even een testje gehaald en ja hoor positief.

Deel Deze Pagina