Goedemorgen @Beheer , Willen jullie mijn account verwijderen? Zp kost me teveel tijd en (negatieve) energie. Bedankt en het ga iedereen goed!
En kan je niet proberen het deel dat uw energie zo opneemt wat te negeren? Je was nog niet lang geleden ook weggegaan om die topics enzo dacht ik.
Dat heb ik al heel vaak geprobeerd Dus het ligt aan mijn eigen zwakheid dat ik deze radicale stap neem. Maar ik kan helaas iets wat ik heel erg onjuist of onrechtvaardig vind niet negeren. Klopt, maar momenteel zit ik om verschillende redenen niet zo lekker in mijn vel en dan is Zp het laatste waar ik energie in ga steken zeg maar. Hoe onaardig dat misschien klinkt
Ja als je u idd niet kan inhouden of niet gewoon kan wegblijven op het forum, dan snap ik het wel dat je deze keuze maakt. Jammer wel.
En wat het extra lastig maakt om weg te blijven uit die topics is dat naar mij idee degenen die het hetzelfde zien als ik best wel in de minderheid zijn. En ja, dan is weggaan ook niet de meest ideale oplossing gezien het broodnodige tegengeluid maar voor mezelf nu wel even de beste oplossing.
Ja ik vind het ook wel jammer maar ik vind ook de andere forumdelen niet zo leuk meer als 3-5 jaar geleden, maar dat kan ook aan mij liggen hoor. Als ik de balans opmaak, is het niet de moeite waard om te blijven iig.
Ik denk dat het een combinatie is van de 2 zeker. Ik zie dat jij heel erg opgaat in de corona topics, terwijl ik u vroeger altijd vrij rustig vond overkomen. Ik zit hier nog niet zo extreem lang maar zag wel al hele leuke dames vertrekken en dit toch voornamelijk door discussies in corona topics en dat vind ik wel jammer gewoon. Laat de topics dan gewoon voor wat ze zijn denk ik dan. Maar nu uw uitleg snap ik wel dat je hiervoor kiest als je dat niet zomaar kan.
Ja dat past ook bij mij. Ik ben geen opvliegend type, alleen als ik iets echt heel erg onrechtvaardig vind, kan ik me er wel om opwinden. Maar goed, ik ben bijna geneigd om me nu weer inhoudelijk te gaan verdedigen/de discussie aan te gaan en dat wil ik niet
Kan je niet gewoon een time-out nemen? Ik weet dat het soms lastig is hoor. Ik heb een keer mn ww veranderd naar iets dat ik niet kon onthouden en uitgelogd. Dan moet je echt je ww resetten via de mail als je er weer in wil. Verder is het toch niet erg om van mening te verschillen? Zo leer je ook van elkaar en kom je wel eens tot leuke interessante inzichten.
Je zal er ongetwijfeld over nagedacht hebben @Paardenbloem maar ik vind t wel jammer! Heel veel goeds in elk geval!!!