Even off-topic maar hoe weet je dat van die merken die direct in prijs kelderen dan? En wat is daarvoor dan een goede tweedehands prijs? On-topic: @nutts ik weet zelf niet beter dan dat 50% van de nieuwprijs normaal is als je iets via mp koopt. Bijzonder dat er dan meerdere mensen maar 15€ bieden ja (bij eentje denk ik nog: misschien een nulletje vergeten..)
Andersom kan gelukkig ook. Wij hadden de onze te koop staan. Kersenkleur (niet bepaald een kleur die in veel huiskamers mooi staat) en gebruikerssporen. Hadden m voor 15 euro te koop staan meen ik (wat hoger ingezet want wilden t liefst een tientje overhouden). Wordt er toch 25 euro geboden! Die mensen waren heel blij dat ze een box met lade én wieltjes én inklapbaar konden vinden. Zo kan het dus ook gelukkig
Ik zet altijd dat bieden altijd mag, maar dat iets gelijk verkocht is bij een bepaald bedrag. Dan weten mensen vaak ook al wel dat ze niet met een tientje hoeven aan te komen. Onze bank hadden we gehoopt 150,00 voor te krijgen. We hebben gezet, bieden mag, gelijk verkocht bij 200,00 het bieden begon vanaf 150,00 dus we waren al heel blij.
Dat is echt onzin. Een bugaboo staat niet hoger aangeschreven dan een mutsy. Bugaboo en joolz zijn van die hippe merken die tijdelijk "in" zijn. Easywalker en mutsy bv zijn merken die al jaren mee gaan. In de tijd van mijn oudste "moest" iedereen een bugaboo (die je nu overigens vaak aan de straatstenen niet meer kwijt kan) want nu "moet" iedereen een joolz. Gelukkig zijn er nog heel veel mensen die niet met de laatste modegrill meegaan en gewoon kiezen voor wat zij mooi en degelijk vinden.
De Joolz is ook nog eens een rot kinderwagen. Althans vind ik, dat ding is heel mooi hoor maar nadat ik mijn zoontje geïrriteerd weer op de grond heb gezet moet ik soms even boos weglopen omdat het zo ontiegelijk moeilijk is om die 5 punts klik systeem (met slechte magneetjes) fatsoenlijk dicht te krijgen. Vooral omdat onze zoon best groot is voor zijn leeftijd+ winterjas en in december de voetenzak, niet te doen joh.
Toen mijn kinderen baby waren kozen ook veel ouders voor een Bugaboo of Stokke, terwijl ‘onze’ Mutsy beter uit de test kwam en een stuk goedkoper was. Aangezien ik veel met de hond wandelde enzo, was die Mutsy ook veel handiger. Maar mensen betalen gewoon graag voor een populair merk of modeding, dus destijds kreeg je nog best wat voor zo’n tweedehands Bugaboo of wat dan ook. On topic, ik reageer gewoon niet op onzinbiedingen of mails, ik ga daar mijn tijd niet aan verdoen.
Hier vorige week een bank op marktplaats gezet, vorig jaar €1250,- voor betaald en is haast als nieuw. Nou vroegen wij ook niet de hoofdprijs maar biedingen zoals €45,- vond ik ook echt irritant Of mensen die vragen of het nog beschikbaar is en daarna nooit meer reageren
Nou ik heb mijn abc zoom anders voor een goede prijs kunnen verkopen. En dan was ik niet eens de duurste qua vraagprijs. €400 had ik hem verkocht en ik had hem in duitsland gekocht voor €570 incl groep 0 stoel (maxicosi maar dan van abc) luiertas, parasol, reiswieg en regenkap. Helemaal nieuw trouwens, het nieuwste model van toen. Als ik wou had ik er denk ik best meer voor kunnen krijgen, maar omdat ik er zelf zo weinig betaald had vond ik dit wel redelijk.
Ah vandaar. Mocht je nog een goede vraagprijs weten voor een ABC-zoom die er helaas niet meer heel netjes uit ziet (weerplekken die er niet meer uitgaan), hou ik me aanbevolen
Feit blijft natuurlijk gewoon dat een Bugaboo in aanschaf het dubbele is van een Mutsy en je er daardoor dus ook tweedehands veel meer voor kan krijgen. En volgens mij blijven de Bugaboos hun waarde echt wel houden, want ze worden juist nog steeds heel veel verkocht. Ik heb mijn Mutsy aan de kringloop gegeven, want die raak je, als hij dus echt tweedehands is, dus echt niet meer kwijt.
Mijn mutsy was toen ik die verkocht 7 jaar oud en daar heb ik een prima prijs voor gehad. En er worden hier regelmatig easywalkers of mutsy's verkocht.
Dat is waarschijnlijk al een poosje geleden denk ik? En natuurlijk ligt het ook aan de soort wagen die je wilt verkopen. Goedkope versie, duurdere versie. En soms heb je idd een lukkie, en dat is mooi meegenomen dan!
Ga ik toch nog maar even voor kijken dan. Dank vd tip. Van het dure merk HG hebben we ook antischimmelspul. Daar is het iig. níet mee uitgegaan helaas..
Klopt, maar hier heeft het wel goed gewerkt. Wil er wel bij zeggen dat het op eigen risico is En nu ik er over na denk was onze ondergrond ook wit...
Och, lelijk is de wagen toch al Maar voor de zekerheid zal ik het eerst testen op een onopvallend stuk
Ik heb kleding te koop staan. En iemand wilde gratis hebben (69 stuks geloof ik). Want ze kon overal gratis zulke mooie kleding krijgen en ook merk. Toen vroeg ik waar dan. Kwam ze met 1 advertentie aan met precies de maat en jongenskleding. Heb gezegd dat ze daar maar voor moet gaan. O ja ik wilde er 17,50 voor.
Hahahaha ik had een keer een kast te koop staan. Kreeg ik een mailtje: ik betaal x bedrag ( belachelijk laag) en kunt u de kast dan komen brengen in Lelystad? (Woon zelf in noord-Holland). Koekoe