Hallo, Ik kijk altijd naar een bericht dat ik eerder gepost heb en daaronder staat dan de banner die je dat moment hebt ingesteld. Misschien kan het anders, maar dat weet ik niet. Zo lukt het in ieder geval ook. Groetjes, Leentje
Inderdaad, zoek even een berichtje op (kan via je profielknop). Elmo Je had je bericht tevens verkeerd geplaatst. Graag goed kijken waar je iets neerzet.
mag ik gelijk even inhaken op dit topic ? ik heb nu een ticker in mijn profiel gezet maar nu zou ik daar nog wat tekst onder willen hebben ... maar er komt iedere keer te staan onderschrift te lang .... wie kan mij helpen >? L.sybje
Lieve Sybje, Ik zie dat je er nu ook nog de tekst van Tickerfactory er zelf bij hebt staan. Het is verstandig wellicht om die even weg te halen (dus de tekst [ url = http://www.TickerFactory.com/ ] aan het begin en [ /url ] aan het eind. Dan creƫer je weer wat ruimte . Succes ermee! Josien
oke ! bedankt , ik wist niet dat ik dit kon verwijderen zonder dat mijn banner er aan ging ! bedankt josien ! L.sybje
oooww ja nog 1 vraagje ik wil een andere avater .... maar kan er geen 1 vinden die kleiner is dan 5 kb , als ik het via deze site laat verkleinen gaat het nog niet werken ..... L.sybje
Kun je hem niet verkleinen met behulp van bijvoorbeeld het programmaatje Paint op je computer? Zo heb ik dat destijds bij eentje van mij gedaan.