Joehoe zondag word het mooi, nou ja zegt me. Eerst zien dan pas geloven! Omdat het mooi weer word zondag wil ik graag met het gezinnetje wat leuks doen maar ja, de vraag is wat! Hebben jullie leuke ideeen voor uitjes/ dagje weg en liefst zo vriendelijk mogelijk voor mijn portemonnee. Ik woon in omgevind Heemskerk/ Uitgeest/ Castricum. Bedankt alvast voor de tips!
Ik dacht ook meteen aan een picknick. En dan liefst in een 'onbekend' park, misschien ergens in een kasteeltuin? Bal, frisbee, springtouw mee, etc etc. Leuk!
Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken wat voor leuks we verder in de buurt hebben, picknicken is altijd leuk natuurlijk
Als het nou minder mooi weer mocht worden... Wij treden met onze toneelgroep op in Paradiso op het Magneet Kids-festival en volgens mij wordt dat een heel leuke middag! Het is van 14-17u in Paradiso dus. (maar we zijn een beetje bang dat er door het mooie weer maar heel weinig publiek komt, hihi) Magneet Festival » Magneet Kids strijkt neer in Paradiso | Programma