volgens mijn banjer start mijn lichaam net pas met hcg aan te maken, de testjes waren inderdaad heel licht positief, maar reageer ik me daar toch erg hard op ik ben -nu al- zo misselijk als een krab. en ik weet uit ervaring dat dit 9 maanden zo gaat doorgaan. iemand de ultieme tip? iets eten voor ik nog maar opsta helpt voor geen meter.
Hier hielpen bruine boterhammen met kaas. Maar als je zo misselijk wordt dan kan je huisarts er toch iets voor geven?
Ik werd misselijk bij 6 weken en nu net gister een goede dag gehad met maar 2x overgeven. De dagen ervoor toch wel meer dan 10 keer.ik heb de huisarts gebeld en kreeg zetpillen. De eerste die ik kreeg helpen bij veel vrouwen wel maar bij mij dus niet. Hister weer gebeld en praktisch gesmeekt of ze me wat anders kon geven dat me zou helpen. Ander soort zetpillen en kan je zeggen ik begin weer mens te worden. Was een slak.. zo slapjes en sloom. Als het dus echt erg wordt, dat je echt vaker op een dag moet overgeven en niks binnehoudt, bel je huisarts en ze kunnen je echt helpen.
ik moet maandag naar de dokter, ik hoop datz e me iets kan geven, want ik zat daarstraks al serieus te kokhalzen op het werk, en daar moet het echt nog enkele maanden geheim blijven.
Wat vervelend. Vreselijk als je je zo ellendig voelt. Gember schijnt te helpen (zou je thee van kunnen zetten heb ik me later vertellen). Bij hielp het omm kleine beetjes te eten, ook al was ik nog zo misselijk. Fruit, crackers, licht verteerbare dingetjes.. Sterkte ermee. Hopelijk wordt het niet erger.
Ik weet wat je voelt. Ik ben de hele dag beroerd. Bij mij helpen crackers met kaas en thee.. Ik hoop dat dit niet 9 maanden zo doorgaat.
Ik kwam erachter dat ik yogurt met fruit wel binnenhoud ipv beschuit of brood, dus daar ontbijt ik nu mee. Ben nog steeds kotsmisselijk hoor, maar is iig mooi dat ik iets voedsel binnenhoud. Bij dochter 14 -18 week ivm overmatig overgeven opgenomen in ziekenhuis voor infuus en sonde.... hoop dat nu te voorkomen
Pff vreselijk he die misselijkheid! Ben zelf ook de hele dag door misselijk. Probeer tussendoor steeds wat te eten, maar het staat me echt tegen. Soms helpt het ook wel om een snoepje (Fruitella, Mentos) te eten.. Een glas cola soms ook. Hoef gelukkig niet over te geven. Vandaag toch pilletjes opgehaald bij de apotheek, kijken of dat een beetje helpt tegen de misselijkheid!
Hier begint het nu ook... Bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van gehad! Nu helaas wel... 😔 Ben ook extreem moe... Was vergeten hoe dat voelde, haha.